metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
izaaa ~izaaa (Gość)13.11.2017 15:06

Rzecznik postanowił zbadać sprawę i doszedł do wniosku, że prace domowe są nielegalne. Szkoła może robić tylko to, na co ma uprawnienia. A nie ma przepisów, które formalnie zezwalają placówkom oświaty na nakazywanie odrabiania lekcji w domach. Zdaniem rzecznika zmuszanie uczniów do odrabiania lekcji w domu to wręcz ograniczanie wolności i prawa do wypoczynku dzieci, o którym mówi art. 31 Konstytucji i art. 31 Konwencji Praw Dziecka. iza

15


gość ~gość (Gość)13.11.2017 18:30

Uczc sie powinny dzieci zeby nie wyrosly na matolow jak we wspanialej Ameryce gdzie dzdziusie nie wiedza prawie nic A gdyby nie emigrancji zgineli by w niebycie.

42


gość ~gość (Gość)13.11.2017 19:44

Jestem uczniem klasy 7 w sp11. To co jest napisane w artykule t nie prawda. Jestem uczniem 5 chodzę spać o 20 a w tygodniu mam angielski i 3 treningi sportowe. Więc uczeń może wyrabiać się znauką jeśli tylko chce.

106


gość ~gość (Gość)14.11.2017 09:13

Mam obecnie 50 i pamiętam jak to było w moich latach szkolnych. Zajęcia w szkole do 15. Obiadek a czasami go nie było bo matka nie miała czasu kanapka w łape i w pole. Takie miałem dzieciństwo i jakoś mi d.... nie ubyło. A nasza młodzież jest zbyt leniwa i nie wie co to szkoła życia.

101


gosc ~gosc (Gość)14.11.2017 10:22

dzieciaki są przemęczone

05


jakitaki ~jakitaki (Gość)14.11.2017 10:26

mało wiedzy

30


Pierre Dolevas ~Pierre Dolevas (Gość)13.11.2017 00:19