metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
olo ~olo (Gość)18.11.2017 14:12

Nikt nie wspomina o klasie 4 szkoły podstawowej nowa podstawa programowa jest taka sama historia co z klasą 7 jest bardzo dużo nauki w porównaniu z klasą 1-3.Rodzice zaczynają od nowa przerabiać szkołę podstawową.Dzieci nie dają rady opanować materiału i prac domowych.

53


gość ~gość (Gość)22.11.2017 11:54

Przede wszystkim na tym forum powinny wypowiadać się rodzice dzieci 7 i 8 klas. Rozumiejący problem, czy też ci rodzice dzieci 7 i 8 klas którzy mają zdanie inne niż autor w/w klas. Tylko Ci rodzice mają pełny obraz jak się sprawy maja. Wszystkie wypowiedzi typu ...niech się dzieci wezmą do nauki zamiast śleczeć przed kompem itp. Powinny być ignorowane. Dzieci powinny mieć czas dla siebie . choć godzinę dziennie....Powinny też jakieś obowiązki drobne w domu wykonywać...aby się uczyć życia i praktycznych rzeczy.nie tylko kuc od rana do 22 łącznie z weekendami. Czasem w odpocząć sobie w weekend. A tu nie ma opcji

20


gość ~gość (Gość)22.11.2017 12:09

Przede wszystkim na tym forum powinny wypowiadać się rodzice dzieci 7 i 8 klas. Rozumiejący problem, czy też ci rodzice dzieci 7 i 8 klas którzy mają zdanie inne niż autor w/w klas. Tylko Ci rodzice mają pełny obraz jak się sprawy maja. Wszystkie wypowiedzi typu ...niech się dzieci wezmą do nauki zamiast śleczeć przed kompem itp. Powinny być ignorowane. Dzieci powinny mieć czas dla siebie . choć godzinę dziennie....Powinny też jakieś obowiązki drobne w domu wykonywać...aby się uczyć życia i praktycznych rzeczy.nie tylko kuc od rana do 22 łącznie z weekendami. Czasem odpocząć sobie w weekend. A tu nie ma opcji .....nie rzadko jest tak że fizycznie nie ma możliwości na przygotowanie się ...sprawdzian za sprawdzianem...KRZYWDZICIE NASZE DZIECI SA CHRONUCZNiE PRZEMĘCZONE, ZESTRESOWANE...ZNIECHECAJA SiE DO NAUKI...CORAZ MNIEJ ZAPAMUĘTUJA...A NAUCZYCIELE GONIĄ Z MATERIAŁEM ..NIE CHCĄC DOSTRZEC OGROMNEGO PROBLEMU. TO JEST ZNĘCANiE SIE NAD DZIECMI. liczy się realizacja materiału .. opamiętajcie się a nie chrzańcie o przyszłych studiach.. I że to dla dobra dziecka...wielka bzdura.

90


gość ~gość (Gość)01.12.2017 19:08

Cytuję:Mama kolejnego z uczniów uważa, że w tej sytuacji muzyka i plastyka (do której też jest podręcznik i ćwiczeniówka!) są zbędne. - Przecież to jest jakiś absurd!
Zgadzam się z tym przecież to jakiś horror! W siódmej klasie te przedmioty są zbędne bo i tak niema tam czegoś czego by uczono,co by sie miało przydać na życie.Przepraszam bardzo ale rysowanie farbkami czy kredkami a na muzyce śpiewanie jakiś piosenek to przegięcie w siódmej klasie! To jest poprostu strata czasu! Ale naszczęście w ósmej klasie juz niebędzie muzyki i plastyki :)

12


gość ~gość (Gość)02.12.2017 21:47

Niech grają na komputerze a szkoła w nosie.

17


lizik ~lizik (Gość)13.11.2017 19:10

Pewnie !! niech siedzą po 7 godzin w szkole, nastepne godziny nad odrabianiem prac domowych.Czym oni się męczą?! -zapomniał wół jak cielęciem był .Jeszcze do tego młodzież która chodzi na nauki do bierzmowania!(7 klasa też) powinni przynajmniej 4 razy w tyg w kościele siedzieć-różaniec , czówanie itd....przez trzy lata PARANOJA
1

119


gość ~gość (Gość)24.02.2018 12:20

No to i tak ma dobrze my siedzimy po 8 godzin

12


Szkoła kl.7 to nieporozumienie ~Szkoła kl.7 to nieporozumienie (Gość)06.12.2017 10:10

Byłam za wprowadzeniem reformy ,bo gimnazja to był program zerzniety przez Guzik Rostkowską prosto z UE bez przemyslenia.Miał/ i tak jest teraz/ wykształcić przyszłego konsumenta,przydatnego wyborcę i podatnika oraz kredytobiorcę.Wystarczy zobaczyc zadania z matematyki.Biologia zniechęca do bycia lekarzem,bo juz na poziomie 12 latka wprowadza trudne pojęcia łącznie z opisem procesów chemicznych/enzymy I ich rola trypaza,lipaza,amylaza slinowa,trzuskowa,gdzie powstaja ,po co,budowa z dokadnościa medyczną/dodatkowe tabelki,karty pracy,ćwiczenia/,budowa rodzaje szpiku,funkcje,dokadnie czaszka,kości dokladnie białka ,weglowodany,historia to analiza polityczna w Europie ,j.polski- analiza filozoficzna, parafraza smutnego mitu w wesołą historię,ubezdżwiecznienie wsteczne postepowe ,,udżwiecznienie , samogłoska i jako zmiękczenie a nie samogłoska,cała liryka środki stylistyczne owszem moze byc ,cechy dramatu romantycznego to nic,ale rozbiór zdania złożonego gramatycznie ,logicznei ,a zdania są z mitów ,zaimiki wszystkie rodzaje,partykuły,rózne formy wypowiedzi i manipulujące historią czytanki i ich celowa analiza,recenzje,opisy obrazu łącznie z analizą historyczna i filiozoficzną /Stworzenie swiata/,znać schemat opisu,geografia:,fałdowanie hercyńskie,wszystkie ery,surowce- zastosowanie,niże ,wyże barycne,,masy powietrza,położenie matematyczne,/wspólrzedne/,polityczne,geograficzne/w zlewisku ,w dorzeczu ,na nizinie-nazwy,definicje dikładnie,znać .powierzchnie całkowitą ,lądową ,ladową z morską,długośi granic,obilczyć roziagłość równioleznikową,południkową Polski w stopniach ,km,ich konsekwencje,klimat pod jakim wpływem,co dzieje się w zimie,lecie , I gdzie z dokładnością studencką,Zadania z fizyki z ciśnienia owzszem,ale wytłumaczenie ciał bezpostaciowych panu nie poszło i dał 1 ,gdy dziecko pisze dobrze,że tych ciał nie powinno się zaliczac do stałych,bo nie maja budowy krystalicznej/wytłumaczyć/,choc to guma czy bursztyn..o plażmie,zadania z indeksami z chemii,matematyka procenty;o ile procent jest większa liczzba 318 od 265/318-265=53,53/265x100%=1/5 x100=20%/,a o ile jest ;iczba 265 mniejsza od 318/318-265=53,53/318x100%=1/6x100=16,7%/ I pelnio zawalone tych zadań,że głowa puchnie /łącznie z odsetkami bankowymi,podatkiem VAT,zakupami,zarabianiem wiecej mniej,kiedy itdTeraz widzę,że cos nie zostało dopasowane,a wczesniej tez tak było.Program nie może byc realizowany bez uszczrbku dla zdrowia dziecka w klasie 7.Klasę 4 znam i wiem jak byo,ale teraz to jest horror.Chłopak zdolny tak zniechecił się do naukui,że uciekł w komórkę,z ocen spadł.dojeżdża daleko , spóznia się,zmeczony wiecznie odrabianiem zadań i pobieżną,szybką nauką .Program jest przerabiany po łebkach przez nauczycieli,którzy gonią za podstawą ,liczą się tylko ze sobą,nikt nie liczy się z dziećmi I rodzicami.Fundujemy chore pokolenie z rakiem w tle,agresją i rozwalonym życiem/byłam bardzo dobrą uczennicą.w LO było bardzo dużo nauki w klasie mat.fiz.,ale podołałam i cieszyłam się z życia.Teraz dziecko ma depresję,a te "zdolniachy" przez kucie materiału przez 6-7 godzin dziennie i przerost ambicji wzbudzają tylko awersję.Płaczą tylko o oceny i stresuja innych dodatkowo nie zauważając z rodzicami problemu..Tuszuja tylko prawdę o bezwzglednym traktowaniu dziecka przez szkołe.

70


\\\gosc ~\\\gosc (Gość)13.11.2018 19:03

ja jestem w klasie 8 i wcale nie mamy lepiej. Siedzimy naszej szkole często po 7 lub 8 godzi, a zajęcia dodadtkowe są bardzo późno, albo wcale ich nie ma, ponieważ nasza szkoła jest tak przeludniona. Niektóre klasy mają lekcje o godzinie 7.00 lub do godziny 18.00. To skandal, że szkoły nie wynajmują żadnych dodatkowych budynków!!!

03


Kukizowiec ~Kukizowiec (Gość)13.11.2017 10:04

Sorry, ale moje dzieci też chodziły do gimnazjum i najwcześniej kończyły lekcje o 14:40. Wtedy jakoś się nie troszczyliście. Chcecie, by dzieci wcześniej kończyły lekcje, to przestańcie ustalać plany lekcji wyłącznie pod nauczycieli. Dzieciaki mają nieraz po dwa okienka, byle tylko pani od matematyki lub polskiego ich nie miała.

44


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat