ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dlaczego warto wybrać strony typu landing page?

Wtorek, 09 października 2018
Prowadząc sklep internetowy lub oferując swoje usługi przez internet warto regularnie sprawdzać nowe rozwiązania, bo często okazuje się, że umożliwiają one zdobycie wielu nowych klientów przy niskich nakładach kosztów.
Dlaczego warto wybrać strony typu landing page?

Strony do zbierania leadów

Niewątpliwie jednym z ciekawszych rozwiązań jakim warto się zainteresować są page landing, które zawierają tylko najważniejsze informacje i mają za zadanie zdobyć kontakt do klienta lub skierowanie go do strony docelowej. Wbrew pozorom skuteczność tego typu działań jest naprawdę wysoka i nie ma przy tym znaczenia czy ktoś prowadzi blog czy też stronę firmy. Często bowiem internauci nie chcą poświęcać swojego czasu na przeglądanie zawartości poszczególnych serwisów i zamiast tego wolą jak najszybciej zamówić rozmowę z pracownikiem firmy lub zostawić swojego maila, na którego otrzymają wszystkie potrzebne informacje. Do tego idealnie sprawdzają się rozwiązania typu call to action. Dzięki zastosowaniu landing page to zadanie staje się wyjątkowo proste, szczególnie że wybierając porządną usługę związaną z dostarczaniem takich stron nie trzeba nawet znać się na projektowaniu stron ani na ich optymalizacji, bo nowoczesne narzędzie zrobi wszystko za użytkownika. Cały proces generowania takiej strony ogranicza się do podania podstawowych informacji i wybrania jednego z wielu szablonów, który najlepiej będzie pasował do działalności klienta. Po ostatnim kliknięciu we wszystkie niezbędne pola strona będzie gotowa do udostępnienia jej internautom.

 

Do czego wykorzystać generatory leadów?

Narzędzia umożliwiające generowanie leadów znajdują zastosowanie praktycznie w każdej branży. Przykładowo można je wykorzystać do tego, aby po kliknięciu zapisywały użytkownika na newsletter lub wysyłały mu kod rabatowy, który z pewnością zachęci go do dokonania zakupów. Można również opracować skuteczny landing page, którego zadaniem będzie zbieranie numerów telefonów klientów zainteresowanych oferowaną przez firmę usługa. Nic więc dziwnego, że od wielu lat wykorzystuje się je również do testów w celu wybrania najlepszych rozwiązań zwiększających konwersję. Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie temu, aby samodzielnie przygotować takie strony, jednak szkoda tracić czas na ich projektowanie, późniejsze optymalizowanie i wprowadzanie poprawek w celu zapewnienia odpowiedniego działania na wszystkich urządzeniach i przeglądarkach, jeżeli można stworzyć takie wezwanie do działania z wykorzystaniem gotowego narzędzia. Dostęp do niego nie wymaga dużych wydatków, bo generator landing page można wykupić już za kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

 

Cechy dobrego formularza, który przyciągnie uwagę klienta

W przeciwieństwie do stron firmowych, które czasami są przeładowane zdjęciami oraz tekstem, dobry formularz zapisu lub prowadzący po kliknięciu w określone miejsce musi być prosty. Nie można jednak zapominać o odpowiednim designie, bo w dzisiejszych czasach internauci zwracają uwagę na wygląd strony, na której się znajdują. Jeżeli zatem nie będzie to nowoczesna i atrakcyjna wizualnie strona, to najprawdopodobniej efektywność całej kampanii będzie pozostawiała wiele do życzenia. Jednocześnie dzięki narzędziu, które pozwala szybko tworzyć nawet duże ilości stron docelowych ma się pewność, że przygotowane oferty będą wyglądały bardzo atrakcyjnie i tym samym klient będzie chciał kliknąć w znajdującą się na nich reklamę. Liczne szablony pozwalają w prosty sposób wykonać proste i czytelne strony o bardzo wysokiej skuteczności. 

 

Promowanie stron sprzedażowych

Jednym z polecanych sposobów promowania przygotowanych w taki sposób stron sprzedażowych jest wykorzystanie kampanii Adwords, które pozwalają za niewielkie pieniądze zdobyć potencjalnego klienta i skierować go do strony firmowej. Koszt poszczególnych fraz może być jednak inny, gdyż nie istnieje stały cennik tylko każda fraza rozliczana jest za akcję, którą w tym przypadku jest przekierowanie internauty na stronę. Jeżeli jednak firma będzie na bieżąco kontrolowała koszty jakie generuje reklama, to na pewno uda jej się dopasować słowa kluczowe i grupę odbiorców tak, żeby ostateczne stawki były jak najniższe. 

 

Jak zdobyć czytelników newslettera?

Omawiane narzędzie idealnie nadaje się do tego, aby zdobyć nowych czytelników do newslettera. Umieszczając w sieci witrynę zawierającą odpowiednio wyeksponowany przycisk z pewnością uda się zdobyć wiele zapisów. Z takiego newslettera mogą korzystać również firmy, które osiągną liczne korzyści wykorzystując zebraną bazę adresów. Wiadomo bowiem, że każdy taki mail może przełożyć się na sprzedaż, jeżeli tylko klient otrzyma stosowne wezwanie do działania, które słoni go do dokonania zakupu. Cały proces wymaga jednak korzystania z dopracowanego narzędzia, które nie tylko przygotuje docelową witrynę, ale też pozwoli na bieżąco analizować przydatne informacje i w razie potrzeby będzie mogła zostać przeprowadzona optymalizacja. W niektórych przypadkach skuteczność takiej strony zwiększa się po zmianie treści teksów, a innym razem konieczne może być zaoferowanie innej usługi lub przygotowanie zdjęć, które inaczej pokażą sprzedawane produkty. W internecie zdjęcia mają naprawdę duże znaczenie, a chociaż w marketingu nie powinno się przesadzać z ich ilością, to jednocześnie profesjonalna fotografia na pewno pomoże sprzedawać, bo to jak wygląda produkt ma duże znaczenie dla klientów.

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat