metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
qwert ~qwert (Gość)18.10.2011 19:27

szkoda dzieciaka:*

00


qwert ~qwert (Gość)18.10.2011 19:35

coś nie tak ostatnio z tą policją.niedawno też jakiegoś kibica rozjechali i też przepisowo jechali ..

00


Łodzianin ~Łodzianin (Gość)18.10.2011 19:59

Jestem zarówno kierowcą jak i rowerzystą i z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że zarówno kierowcy jak i rowerzyści no drogach zachowują się poniżej wszelkiej krytyki, ( oczywiście nie wszyscy). Niejednokrotnie widywałem rowerzystów ( jadąc rowerem) jak nie szanują żadnych przepisów i zachowują się jak przysłowiowe św. krowy. A potem winny jest kierowca. Oczywiście kierowcy też nie szanują przepisów ( czego jestem często sam świadkiem ) i bardzo mnie irytuje nagminne wymuszanie, przekraczanie dozwolonej prędkości, zajeżdżanie drogi itp. itp, itp.
Najlepiej będzie jak wszyscy zaczniemy przestrzegać przepisów ruchu drogowego i będzie ok. A co do rowerzystów w małych miasteczkach i na wsiach do których należy Moszczenica to powiem krótko - 95proc. jeżdżących tam rowerów powinno być na złomowisku. Bez świateł, niekiedy bez hamulców, rozklekotane, ledwie trzymające się "kupy" a o tym żeby założyć kamizelkę odblaskową ( ja w takiej jeżdżę )to na pewno nikt nie pomyśli a o kasku to nawet nie wspomnę. Wiem bo dość często tam jestem mam tam rodzinę. Składam serdeczne kondolencje rodzinie chłopca bardzo nam wszystkim jest przykro.

00


Piotr.Covianin Piotr.Covianinranga18.10.2011 20:25

"wiem-widzialem-znam" napisał(a):
am kierowca samochodu na widok rowerzysty zwalnia do 20 km/h i dodatkowo jeszcze, omija go SZEROKIM ŁUKIEM. Ale to kultura jazdy zupełnie nie z naszej cywilizacji, niestety. Źle myślisz, uwierz


A jak go nie było widać ???? Ciemna ulica nieoświetlony rowerzysta wypada NAGLE z odległości kilu metrów na jadący samochód . TWOJE WYWODY TO SĄ CZYSTE MRZONKI I BREDNIE

00


Tartu Tarturanga18.10.2011 20:28

"Space-Jan" napisał(a):