metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
~małolata28.10.2014 11:35

Cześć, Szukamy właśnie z narzeczonym zespołu na swoje wesele. Polećcie jeśli znacie jakiś fajny zespół, który oprócz tego, że świetnie gra i bawią się wszyscy od najmłodszych do tych najstarszych ma też w swoich szeregach osobę, która pełni rolę tzw. wodzireja. Nie musi być to dosłownie wodzirej, raczej ktoś energiczny, otwarty z charyzmą, kto umie zabawić gości i poprowadzić wesele. Jakieś wspólne integrowanie rodzin, przyśpiewki z akordeonem przy stołach i zorganizuje super oczepiny. Znacie kogoś takiego? Jesteśmy w stanie zapłacić więcej, byleby wesele pozostało niezapomnianym :)

czoper3212 czoper321204.05.2016 18:04

Sam jestem muzykiem i po przeczytaniu opinii , żle mi się robi. Jeśli ktoś pochwali jakiś zespół to na drugi dzień , jest już ktoś z branży i konkurencji , kto ten zespół oczernia. Tyle jadu nienawiści do kolegów po fachu jeszcze nie widziałem i to forum pełni rolę kłębowiska żmij
..
.

cytat

stary kawaler ~stary kawaler (Gość)07.05.2016 17:22

Dajcie se lepiej z tym spokój!

cytat

Kingaaa ~Kingaaa (Gość)04.11.2016 10:30

Jak ktoś promuje swój zespół muzyczny to warto nie tylko polecać się na forach, ale dodać się również do wyszukiwarek zespołów jak https://www.twojaoprawamuzyczna.pl/ - ludzie chętnie wchodzą na takie strony, bo mogą wygodnie przejrzeć sobie wiele ofert w jednym miejscu.

cytat

Tuperka ~Tuperka (Gość)18.08.2017 10:06

Nie ma co nawet szukać zespołu, jeśli kogoś na imprezę to tylko DJ. Goście będą się bawić znacznie lepiej i to co istotne niezależnie od wieku. My tak wybraliśmy Kubę z Playdjs - niska cena, a goście bawili się znakomicie.

cytat

dj-zenek ~dj-zenek (Gość)18.08.2017 12:37

Bardzo dobrą opinią cieszy się dj-Zenek z Gościmowic Drugich.

cytat

Igor78 ~Igor78 (Gość)12.12.2017 10:15

Zespół na wesele? Najlepsi są http://zespolrevers.net.pl/ . Kolega polecił mi i wybrałem ten zespół na wesele. Są najlepsi!

cytat