metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Wielbiciel ,,dobrej zmiany" ~Wielbiciel ,,dobrej zmiany" (Gość)26.03.2020 12:35

Obecna ekipa otwarcie przyznała można poszukać wypowiedzi w necie, że dali 500 plus ale będą wycofywać się z pewnych usług publicznych.Powiedział to ktoś od Dudy chyba pod koniec roku.Więc drodzy rodacy nie miejcie pretensji, że jest licho sami za tym głosujecie.Pozdrawiam.
P.S A jak ktoś będzie pisał o Tusku i Po to zaznaczam, że PiS rządzi 5 lat.

76


abc ~abc (Gość)26.03.2020 13:56

najgorzej jak ma się tępe dzieci, wtedy rzeczywiście trzeba siedzieć i siedzieć, ale trudno mieć o to pretensje do nauczyciela

82


gość ~gość (Gość)26.03.2020 14:29

Wujek sam, nie jestem nauczycielem i uważam, że i tak dzieci mają dużo mniej do zrobienia niż jak chodziły do szkoły

31


gość ~gość (Gość)26.03.2020 13:55

Do gościa moje dzieci chodzą do szkoły, piszę u nas bo tak mi wygodniej. I jest to klasa 3 i 6 starsze ma na maila materiał z każdego przedmiotu i nie jest to duża ilosci naprawdę są się ogarnąć tylko musi się chcieć

11


gość ~gość (Gość)26.03.2020 13:55

To całe zdalne nauczanie to jest jedno wielkie g...nie wiem o których szkołach i klasach piszecie.Moje dzieci siedzą pół dnia czytając i przerabiać to co nauczycielka napisze w gmailu. "Przeczytajcie, zróbcie ćwiczenia, napiszcie pracę i odsyłam do strony i podaje link! !!!!!Poszukajcie sobie informacji. To jest nauczanie? To jest wielka sciema. Równie dobrze można otworzyć podręcznik i omawiać w domu bez tych wytycznych! A przygotowanie do egzaminów 8-klasisty a matury? W tamtym roku strajk-materiały nieopracowane, teraz spychologia na dziecko i rodzica....ech szkoda gadać. Nadmienię,że jeśli wszystko wróci do normy to materiał uznany będzie za opracowany. Powodzenia

64


hhh ~hhh (Gość)26.03.2020 13:52