Myślę że jest to ogromny sukces urzędu gminy. Przecież mogli podpisać tę umowę gdziekolwiek. Dzięki staraniom naszych włodarzy wybrali naszą gminę na tak ważny dzień. Dzięki tej decyzji gmina Wola jest i będzie rozpoznawalnym punktem inwestycji. Brawo Gmina Wola Krzysztoporska.
Jestem za węzłem w Jeżowie. Teraz będę musiał nadżucać mnóstwo kilometrów .
Brak tego węzła może mieć poważne konsekwencje dla okolicznych gmin i miasta Piotrkowa Trybunalskiego:
1. Pojazdy z gminy Wola Krzysztoporska chcąc wjechać na autostradę A1 będą musiały jechać do Piotrkowa Trybunalskiego do węzła Piotrków Trybunalski Południe, co w przypadku pojazdów jadących w kierunku południowym niepotrzebnie wydłuży im drogę.
2. Pojazdy z gminy Rozprza chcąc wjechać na autostradę A1 będą musiały jechać do Piotrkowa Trybunalskiego do węzła Piotrków Trybunalski Południe (jadące w kierunku północnym) lub do Kamieńska (w kierunku południowym). W pierwszym przypadku zwiększy się ruch na DK91 i ulicach Piotrkowa Trybunalskiego, w drugim - na DK91 i ulicach Kamieńska.
Rzecznik łódzkiego oddziału GDDKiA tłumaczy, że autostrada to droga o najbardziej ograniczonej dostępności, a po to się ją ogranicza, żeby można było jechać szybko i bezpiecznie. Zgodnie z ustawą węzły mogą się znajdować nie gęściej niż co 15 km. Drogą o najniższej kategorii, na jakiej może powstać węzeł w przecięciu z autostradą, jest droga wojewódzka.
Tymczasem w województwie śląskim na tym samym odcinku A1 powstanie węzeł w Kościelcu na skrzyżowaniu z drogą powiatową 1059S, w odległości 3,5 km od węzła Częstochowa Północ (Rząsawa). Czy w województwie śląskim obowiązuje inne prawo niż w łódzkim?
Sukcesem nazywasz podpisanie dokumentu. Proszę opanuj się. Za chwile podpisanie budowy rowu - to będzie organizowane spotkanie w blasku fleshy. Żenada.
P.S. Wola obecnie rozpoznawana jest z innego wydarzenia: płonących samochodów :)
Skończy się bezpłatna jazda na południe, tzw. Gierkówką. A dobrej alternatywy brak.
Węzeł w Jezowie - w oficjalnie znanych projektach nie ma, ale dobrze byłoby aby był a konkretnie aby autostrada nie została zbudowana kosztem likwidacji obecnej "gierkówki" czyli w jej śladzie. Ten pomysł uważam za bardzo zły, bo jest to de facto zastąpienie obecnej drogi kiedyś tzw. szybkiego ruchu, którą mniejszym kosztem dałoby się przebudować na drogę spełniającą standard drogi ekspresowej - płatną autostradą. Uniemożliwi to tysiącom kierowców codzienne dojazdy do pracy i szkół dogodną trasą i wymusi korzystanie z DK91 powodując też wzrost natężenia ruchu na ulicach Radomska, Kamieńska i Piotrkowa Tryb a także znacznie utrudni ruch lokalny pomiędzy wszystkimi miejscowościami położonymi wzdłuż autostrady.
PIS tylko zbiera teraz owoce w trakcie dobrej koniunktury. Samo podpisanie umowy nic nie znaczy.
Żeby wybudować taką autostradę to trzeba lat - na początku zrobić analizę, zaprojektować. Trwa to conajmniej 7-10 lat - wszystko zaczęło się za PO-PSL, a pisowce tylko zrywają sam owoc nic nie narobiwszy się....
jak będzie zwężka na odcinku 50 km A1 od Piotrkowa za Radomsko to dopiero będzie jazda w okolicy.
Przykład: Tam siedzą takie "mądre" glowy, które najpierw wyremontowały ul. Wolborską z mostem na Wierzejsce, a później GDDKiA postanowiła, że w Meszczach nie będzie węzła na S8 i do Warszawy trzeba z naszego pięknego miasta wyjeżdżać poligonem czołgowym, zwanym, dla niepoznaki, ulicą Rakowską.
I zamiast zacząć od tych równoległych żeby poprawić komunikację A potem robić główną- oczywiście na odwrót... Efekt - korki po kilkanaście kilometrów pod Piotrkowem w obie strony. Brawa dla ZGDKiA!!!!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!