metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
zawiedziony ~zawiedziony (Gość)19.04.2019 16:48

smutno mi, że nauczycieli poddali się hejterom i brutalnemu zachowaniu dystrybutorów plusów a w szczególności jak mućka jest droższa od pozycji społecznej nauczyciela. Nie jestem nauczycielem, ale opinie tych co znam są wiarygodne. Jest to trudny zawód i nie dla tych co z fizyki znają tylko dźwignię jednoramienną

714


gość ~gość (Gość)19.04.2019 17:20

Coś mi się wydaje że ten strajk odbije się nauczyciela czkawką

165


Rtyy ~Rtyy (Gość)19.04.2019 18:41

Rodzice pamiętajcie o drogim prezencie dla nauczycieli na koniec roku szkolnego. Należy im się za ciężka pracy i te piękne występy artystyczne. Darmowa pizza też pewnie nie pogardzą.

135


l.mnj ~l.mnj (Gość)19.04.2019 16:16

nie widziałem żadnego komentarza od nauczyciela by strajk miał zmienić program szkolnictwa. Za to tysiące komentarzy nauczycieli że za mało zarabiają. To w koncu strajk dotyczy wyłacznie kasy?

200


gość ~gość (Gość)19.04.2019 14:21

Ludzie w czym problem zostańcie nauczycielami ! Jak mają tak dobrze

1230


Rodak ~Rodak (Gość)19.04.2019 19:40

strajkujących nauczycieli powinno się zapytać w jaki sposób zmieni się ich praca . czy to oznacza że gdy dostaną podwyżkę to będą lepiej pracować w przedszkolu czy szkole? czy w takim razie do tej pory nie przykładali się do swojej pracy?W takim razie skąd mają awanse zawodowe, skąd nagrody na dzień nauczyciela czy nagrody prezydenta miasta. Należy wobec tego przyjrzeć się ich pracy i wnioskom dyrektorów, dlaczego wystawiali nauczycieli do nagród. w MOJEJ OPINII CI STRAJKUJĄCY NAUCZYCIELE NIE ZASŁUGUJĄ NA SZACUNEK ANI TEŻ NA PODWYŻKĘ.

185


Czaruś ~Czaruś (Gość)19.04.2019 20:00

A przedszkola to po co strajkują?Przecież jak zabierali z przedszkoli 6 latki to szkoły cicho były, a w przedszkolach bali się zwolnień.Oj przedszkolanki dajecie się manipulować WSTYD

112


gość ~gość (Gość)19.04.2019 20:16