metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Piotrkowianin Piotrkowianinranga07.02.2012 10:22

"Tytus" napisał(a):
Wariant pomarańczowy niestety wygra, czyli S12 poza terenami Miasta.

Stety, a nie niestety. Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że wprowadzanie tej drogi do miasta nie dałoby nic poza hałasem i spalinami?

"szczepan" napisał(a):
W ogóle każde inne rozwiązanie niż przez Piotrków jest ogromną stratą dla miasta.

Niestety, nie masz racji. Według mnie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ pozwoli na wyrzucenie ruchu tranzytowego poza miasto i oddzielenie go od ruchu lokalnego.

"szczepan" napisał(a):
W Suikzp jest jeszcze taka mini obwodnica wschodnia, która też mogłaby się z tą ekspresówką łączyć ale jakoś cicho o tym w magistracie....

Przecież to co tam jest, to jakieś głupoty - po co zdublowana droga na zachód od ul. Roosevelta? Autor tej mapki: http://piotrkow.pl/content/zdjecia/mapa_d.jpg nie miał pojęcia co robi. Kolejne przekłamanie: na ul. Rakowskiej na północ od ul. Miast Partnerskich nic się nie buduje, nie budowano i budować nie będzie, co błędnie sugeruje mapka. Również przedłużenie ul. Miast Partnerskich na południe od ronda Bugaj jest niemożliwe z powodu totalnego "skopania" ww. ronda - tam po prostu nie ma miejsca na dodatkowy wlot bez kompleksowej przebudowy ronda i dochodzących do niego 3 ulic. Zapomniałeś też chyba, że ta przedłużenie ul. Miast Partnerskich na południe ma być drogą dla ruchu lokalnego, a nie tranzytu. Nieudacznik Pobożny, który przez ponad 5 lat swoich rządów zbudował jedynie 300 metrów obwodnicy i to nawet nie na całym odcinku 2-jezdniowej chciał upiec kolejną pieczeń, ale mu się to nie udało.
http://www.piotrkow.pl/nasze-miasto/aktualnosci/2006-08-30-obwodnica-miasta---stan-prac

Cytuję:
Plany
W latach 2007-2013 planuje się przedłużenie obwodnicy zachodniej od ulicy Dmowskiego do ulicy Roosevelta i dalej do Krakowskiego Przedmieścia co ma spowodować poprawę komunikacji i aktywizację przemysłowej części Piotrkowa. W tym etapie rozważa się możliwość przedłużenia obwodnicy również w kierunku przeciwnym, tj. od ulicy Słowackiego do ulicy Wojska Polskiego. Koszt tej inwestycji szacuje się na 20 mln Euro. Obwodnica ta stanie się w przyszłości drogą alternatywną dla przebiegających w pobliżu miasta autostrad. W prezentacji wzięli udział udział parlamentarzyści ziemi piotrkowskiej, były premier Marek Pol oraz radni Rady Miasta.

Komentarz był edytowany przez autora: 07.02.2012 10:36

20


szczepan ~szczepan (Gość)07.02.2012 13:15

No nie zupełnie. Wprowadzenie jej do miasta wiązałoby się przede wszystkim ze wzrostem wartości przyległych terenów i to znacznym. Zyskało by miasto i właściciele gruntów. Piotrków ciągle narzeka na brak terenów inwestycyjnych jak nie będzie drogi to od strony PD miasta do końca świata będzie wiatr hulał i nic więcej. Kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć, że przy drodze o tej klasie nie ma mowy o jakimkolwiek mieszaniu się ruchu lokalnego z tranzytem, choćby na konieczność zachowania odległości między skrzyżowaniami, więc to żaden argument. Jeśli by ta 12 powstała w takim przebiegu jak w Suikzp to ta wschodnia obwodnica łączyła by 8 i 12 i dobrze.

02


klet ~klet (Gość)07.02.2012 13:36

"Piotrkowianin" napisał(a):
Stety, a nie niestety. Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że wprowadzanie tej drogi do miasta nie dałoby nic poza hałasem i spalinami?


Jeden wartościowy rozmówca w tym temacie i widzący logicznie sens całości tematu.
Pełna zgodność poglądów.

Nie wiem w czym znowu problem. Rok temu obalono inne koncepcje i wybrano Pomarańcz.
Droga wokół miasta to potencjał.
Problem jaki się jawi to stado debili w UM, którzy nie potrafią tych już istniejących potencjałów wykorzystać właściwie by rozwinąć miasto do rangi tych najważniejszych. Deklasując np. Łódź.
Radomsko potrafi korzystać na przebiegu trasy Gierkówki z czasem tej zwanej nowej A1.
Czy trzeba kilkunastu osobom z UM zafundować edukację w szkole podstawowej ponownie by myślenie uruchomić ?
TYLKO POMARAŃCZ

20


szczepan ~szczepan (Gość)07.02.2012 13:47

Cytuję:
Deklasując np. Łódź.

Buhahaha....

01


ares1 ~ares1 (Gość)07.02.2012 13:49

"klet" napisał(a):
Czy trzeba kilkunastu osobom z UM zafundować edukację w szkole podstawowej ponownie by myślenie uruchomić ?


Raczej zacząć od przedszkola :)))

10


Tytus ~Tytus (Gość)07.02.2012 23:59

Cytuję:

Piotrkowianin
13 godzin temu, 10:22
Stety, a nie niestety. Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że wprowadzanie tej drogi do miasta nie dałoby nic poza hałasem i spalinami?


Przede wszystkim wprowadzenie S12 w pasie do tego przeznaczonym w Studium Rozwoju Miasta Piotrkowa Tryb. daje możliwość połączenia ulicy Krakowskie Przedmieście z Żelazną, a co za tym idzie aktywizuje tereny przemysłowe na południu Piotrkowa. Przy wariancie pomarańczowym nikt już tej obwodnicy nie wybuduje.
Za pieniądze centralne budowana jest droga ponad torami kolejowymi, co zmniejsza koszty budowy samej obwodnicy południowej Piotrkowa.
Dlaczego według Ciebie Miasto ma za własne środki budować południową obwodnicę, jeżeli może wykorzystać pieniądze centralne?
Po trzecie podatki od zakładów przemysłowych lokalizowanych na terenach Miasta a nie Gmin sąsiednich.
W wariancie pomarańczowym tylko gminy sąsiednie zyskają.
W wariancie pomarańczowym, ale również niebieskim (bez węzła na Żelaznej ) problemem jest dalej wprowadzenie ruchu samochodów ciężarowych jadących z kierunku południowo – wschodniego na tereny przemysłowe.
Oczywiście wszystkie samochody mogą jechać przez węzeł Bełchatowski i ulicę Żelazną, ale to raczej nie jest idealne rozwiązanie.

Cytuję:

Piotrkowianin
Przecież to co tam jest, to jakieś głupoty - po co zdublowana droga na zachód od ul. Roosevelta? Autor tej mapki: http://piotrkow.pl/content/zdjecia/mapa_d.jpg nie miał pojęcia co robi.


Widzę że sam jesteś mało wyedukowany w kwestii planowania dróg i ich przebiegów. Zgodnie ze Studium Rozwoju Miasta
http://www.ppp.piotrkow.pl/pliki/studium/rysunek-studium-XIV-2011-297.jpg
zaprojektowanym przez osoby uprawnione do wykonywania takich czynności ( dr inż. arch. D.Mirowska- Walas ) jest możliwe wykonanie węzła S12 z południową obwodnicą Piotrkowa.
Chyba że Piotrkowianin ma tytuł wyższy od projektanta, to rozumiem.

Cytuję:

Piotrkowianin
Kolejne przekłamanie: na ul. Rakowskiej na północ od ul. Miast Partnerskich nic się nie buduje, nie budowano i budować nie będzie, co błędnie sugeruje mapka.


Skąd to wszystko wiesz? To że się nie buduje to błędy polityki tego Prezydenta i tej władzy.
[/cytat]
Piotrkowianin
Również przedłużenie ul. Miast Partnerskich na południe od ronda Bugaj jest niemożliwe z powodu totalnego "skopania" ww. ronda - tam po prostu nie ma miejsca na dodatkowy wlot bez kompleksowej przebudowy ronda i dochodzących do niego 3 ulic.
[cytat]
Kwestia przebudowy ronda. Jeżeli ktoś źle zaprojektował rondo, albo jak śmiem twierdzić źle zostały sformułowane przez UM w Piotrkowie wytyczne i kierunki ruchu do tego ronda, nie przesądza to kwestii obwodnicy wschodniej.

02


Myśliciel Myślicielranga08.02.2012 08:05

"Tytus" napisał(a):
wprowadzenie S12 w pasie do tego przeznaczonym w Studium Rozwoju Miasta Piotrkowa Tryb. daje możliwość połączenia ulicy Krakowskie Przedmieście z Żelazną


Większych bzdur dawno nie czytałem! Prosze pokazać mi takowe połączenie! Owszem na Krakowskim Przedmieściu powstałoby rondo, ale następny węzeł byłby dopiero do projektowanej (która i tak pewnie nigdy nie powstanie) obwodnicy. I gdzie Żelazna! Kolega chyba Piotrkowa nie zna! Jeśli już pokusić się o takie połączenie to byłoby poprzez ul. ul.Roosevelta-Glinianą i jakiś nowopowstały łącznik! A największą bzdurą jest przecięcie ul Roosevelta na odcinku od ul. Wroniej do w/w łącznika. Ile warte jest takie rozwiązanie i jak wpływa ono na ruch lokalny obrazuje przykład ul. Belzackiej, która mogłaby przenosić ruch lokalny z centrum miasta na jego zachód (lub odwrotnie), tylko niestety jest przecięta przez Al. Armii Krajowej.

"Tytus" napisał(a):
,a co za tym idzie aktywizuje tereny przemysłowe na południu Piotrkowa


Tylko należy wspomnieć, że zostaną one "odcięte" od reszty Piotrkowa. Jaka jest korzyśc dla mieszkańców i potencjalnych inwestorów, jeśli dojazd do nich od strony miasta prowadzi objazdami. Ponadto nie łudźmy się, połączenia z S12 dla poszczególnych inwestorów także nie będzie (węzły mogą być zlokalizowane w ściśle określonej odległości od siebie) - cóż to więc za aktywizacja tych terenów? Zresztą poważny inwestor woli zlokalizować swoją firmę poza miastem, gdzie będzie płacił niższe podatki.
Dlatego też uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest droga S12 zlokalizowana wzdłuż granic miasta, w miarę możliwości poza nim, gdyż: ruch tranzytowy wyprowadza z centrum, nie "dzieli" miasta na dwie części stwarzając realne szanse jego rozwoju.

20


Piotrkowianin Piotrkowianinranga09.02.2012 10:44

Dla przypomnienia mapka: http://img535.imageshack.us/img535/2225/31981108.jpg

10


klet ~klet (Gość)09.02.2012 11:11

"szczepan" napisał(a):
Buhahaha....


Nie bardzo rozumiem Twój barani śmiech ? Wytłumacz mi Twoje rozbawienie moim stwierdzeniem.
Łódź to miasto stare i gdyby nie historia nie było by dziś metropolią woj.łódzkiego.
Piotrków ma wszystkie atuty by odebrać palmę pierwszeństwa Łodzi w walce o produkcję, przemysł, usługi, logistykę, ekologię i wiele innych aspektów z różnych gałęzi gospodarki.
Położenie miasta to 60-70% sukcesu bazowego do wyjścia na szerokie wody.
Brakuje tylko osób, które potrafiły by zrzec się nabijania własnej kieszeni z pieniędzy podatników i zrobiły coś z planowaniem na kilka lat do przodu, a nie do tyłu.
Dlaczego w naszym mieście Kleryka z UM tylko Kościoły mają szansę bytu ? Dlaczego nie działa Strefa Ekonomiczna ?
Kler zamierza szerzyć dewiacje w tej instytucji i wpajać sowieckie myśli ogłupiania narodu ?

20


szczepan ~szczepan (Gość)09.02.2012 11:28

W tym przypadku racja jest jak dupa... każdy ma swoją. Każda z tych lokalizacji nie jest do końca zła ani dobra (może oprócz tej niebieskiej lub pomarańczowej w starej wersji). Gdyby na KP był węzeł to byłby sens przedłużenia Żelaznej, ale pewnie nie będzie takiej potrzeby. Z tym odcięciem południa miasta nie ma co przesadzać bo tam są pola i nie ma za bardzo co odcinać. Nad drogami lokalnymi i tak by były projektowane wiadukty, a te które rzeczywiści byłby przecięte jak np. Grabska funkcjonują obecnie tylko na mapie i można je spokojnie poświecić. Z węzłami pełna zgoda, ale wzdłuż ekspresówek są przeważnie drogi lokalne, dojazdowe i i z nich odbywa się obsługa nieruchomości. No temat rzeka jednym słowem. Pozdro

02


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat