Droga S12: Mieszkańcy Piotrkowa protestują

Strefa FM Czwartek, 24 lutego 201176
Protest mieszkańców ulic Wroniej i fragmentu Roosevelta, w sprawie przebiegu drogi S12 wpłynął do przewodniczącego rady miasta. Pod pismem podpisało się prawie 300 osób.


Według radnego miasta, Szymona Miazka budowa drogi znacznie utrudni wyjazd z Wroniej. - Będzie utrudnione połączenie z centrum miasta. Uważam, że zbyt duży szum pojazdów i zbyt duże zanieczyszczenia obniżą poziom naszego życia. Mam na myśli mieszkańców ulic: Wroniej i Roosevelta.

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


Komentarze (76)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Piotrkowianin Piotrkowianinranga26.02.2011 23:08

"trasowiec" napisał(a):
Jeszcze kilka blaszaków i w mieście nie będzie wiatru

Ale o co chodzi? Nie pomyliłeś tematów?

Cytuję:
Protest mieszkańców ulic Wroniej i fragmentu Roosevelta, w sprawie przebiegu drogi S12 wpłynął do przewodniczącego rady miasta.

Ale dlaczego tam? http://www.epiotrkow.pl/news/Region-Ktoredy-poprowadzi-S12,6486

Cytuję:
- W terminie 14 dni od daty spotkania informacyjnego mieszkańcy w formie pisemnej będą mogli składać wnioski, uwagi i zastrzeżenia dotyczące wariantów przebiegu korytarzy dróg ekspresowych. Pisma będzie można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konsultacje.radom@arcadis.pl, faxem na nr 48 363 07 81 lub listownie na adres: ARCADIS Sp. z o.o., Biuro Infrastruktury Drogowej w Radomiu, Al. J. Grzecznarowskiego 2, 26-600 Radom - informuje Elżbieta Jarszak koorynator Biura Rzecznika Prasowego Prezydenta Miasta.

Czyżby radny Piotruś Miazek czegoś nie doczytał?

Komentarz był edytowany przez autora: 26.02.2011 23:09

10


trasowiec ~trasowiec (Gość)26.02.2011 22:17

Jeszcze kilka blaszaków i w mieście nie będzie wiatru

10


Piotr Piotrranga26.02.2011 21:15

Obawiam się, że nie tylko z obwodnice zabrać się nie potrafi ale to co jest rozłazi się w oczach.
Sprzedanie s12 wariant niebieski bez węzła na Roosevelta jako obwodnicy miejskiej to czysta propaganda.

10


Piotrkowianin Piotrkowianinranga26.02.2011 21:04

"Piotr" napisał(a):
A jeszcze można pomarzyć:
Wariant pomarańczowy tyle, że Bujnach nie przejazd a węzeł i dociągnięta do niego obwodnica N-S połączona po drodze z Wronią

To faktycznie marzenia ściętej głowy. Wariant niebieski lansuje Pobożny, który naiwnie liczy, że GDDKiA zbuduje mu południową obwodnicę miasta, za zbudowanie której kompletnie chłop się wziąć nie potrafi.
Na stronie UM do tej pory wiszą nierealne plany:
http://www.piotrkow.pl/nasze-miasto/aktualnosci/2006-08-30-obwodnica-miasta---stan-prac

Cytuję:
Plany
W latach 2007-2013 planuje się przedłużenie obwodnicy zachodniej od ulicy Dmowskiego do ulicy Roosevelta i dalej do Krakowskiego Przedmieścia co ma spowodować poprawę komunikacji i aktywizację przemysłowej części Piotrkowa. W tym etapie rozważa się możliwość przedłużenia obwodnicy również w kierunku przeciwnym, tj. od ulicy Słowackiego do ulicy Wojska Polskiego. Koszt tej inwestycji szacuje się na 20 mln Euro. Obwodnica ta stanie się w przyszłości drogą alternatywną dla przebiegających w pobliżu miasta autostrad.

Z ww. 7 lat minęły już 4 - w tym czasie nie wybudowano ani metra obwodnicy. W roku bieżącym ma być wybudowane przedłużenie od ul. Słowackiego do ul. Modrzewskiego, czyli ok. 300 metrów, w dodatku częściowo jako droga jednojezdniowa. W tym tempie cała obwodnica powstanie za jakieś 124 lata.

20


Piotr Piotrranga26.02.2011 20:56

A jeszcze można pomarzyć:
Wariant pomarańczowy tyle, że Bujnach nie przejazd a węzeł i dociągnięta do niego obwodnica N-S połączona po drodze z Wronią
To dopiero byłby skokowy wzrost atrakcyjności terenów po obu stronach obwodnicy czyli terenów przemysłowych

20


Piotr Piotrranga26.02.2011 20:25

Jakie zjazdy z ekspresówki?
Będą przejazdy nad lub pod tak jak na skrzyżowaniu Wierzejskiej i Miast Partnerskich.
Dla miasta jedyny sensowny wariant to pomarańczowy.
Niebieski miałby sens w przypadku budowy węzła z przedłużeniem tego kikuta obwodnicy N-S który obecnie kończy się przy Dmowskiego lub od biedy z Roosevelta. Przy braku tego węzła wariant niebieski i zielony obniżają wartość przecinanych terenów miasta i przez spaliny ( obecnie nie wszyscy lubią ten zapach) przez hałas i poprzez samo rozczłonkowanie terenu w przypadku inwestycji przemysłowych.
Atrakcyjny natomiast będzie niewątpliwie teren przy Krakówce ze względu na projektowany węzeł.
Niewątpliwie S12 będzie kolejną szansą dla miasta ale nie dlatego, że z podwórka będzie można na nią wjechać tylko, że będąc w pobliżu miasta poprawia jego skomunikowania.
Z tego co przedstawiono to tylko wariant pomarańczowy.

20


Dariusz Dariuszranga26.02.2011 19:01

Są tez zjazdy, kolego EP. A co do spalin.
Kilka lat mieszkałem na Roosevelta pod 29 i to były czasy kopcących Starów i Syrenek. Nikomu to nie przeszkadzało i każdy się przyzwyczaił, a teraz mówię auta a tym bardziej ciężarowe są bardzo proekologiczne. Wariant pomarańczowy też jest dobry ale pod jednym warunkiem, ze nie będzie przebiegał przez pola które maja właścicieli. To jest problem Polski. Nie robi się dróg tam gdzie są nieużytki tylko tam gdzie, są gospodarstwa rolne lub cwaniactwo wykupuje ziemię bo dostało cynk, że ta ziemią będzie "szła" droga.Wtedy długo trwają negocjacje i dużo pieniędzy kosztuje wykupienie ich od właścicieli.

02


Piotrkowianin Piotrkowianinranga26.02.2011 18:40

"dcc69" napisał(a):
A to, że będzie większy ruch to tylko w tej części miasta może przynieś dodatkowe korzyści w postaci rozwinięcia działalności gospodarczej takich jak warsztatów czy sklepów a może wtedy i tam powstanie duży market czy galeria?. Kiedyś mieszkańcy Wroniej krzyczeli, że nic się na tym osiedlu nic nie robi. Jak jest nadzieja na rozwój tej części miasta to Szymon staje okoniem. Masakra.

Przykre, że prezes Automobilklubu ma poważne problemy z czytaniem.
To ma być droga ekspresowa - węzły na niej mogą być nie częściej niż bodajże 3 km. W Piotrkowie takie węzły będą jedynie na przecięciu S12 z autostradą A1 i z drogą krajową 91 (ul. Krakowskie Przedmieście). W jaki to niby cudowny sposób obecność drogi, na którą nie będzie można wjechać może się przyczynić do rozwoju miasta? Ten wariant dałby miastu jedynie więcej spalin i hałasu - żadnych korzyści. Najlepszy jest według mnie wariant pomarańczowy.

Komentarz był edytowany przez autora: 26.02.2011 18:43

20


XXXX ~XXXX (Gość)26.02.2011 18:35

CZY KTOŚ WIE MOŻE PRZEZ JAKI POSESJE EWENTUALNIE MIAŁA BY PRZECHODZIĆ TA DROGA CHODZI MI O NR.

20


Dariusz Dariuszranga26.02.2011 18:23

Chora argumentacja człowieka który nie wie, że dzisiejsze auta wyposażone są w coraz więcej elementów które nie zatruwają środowiska tak jak to miało miejsce jeszcze z 20 lat temu a o autach ciężarowych to się nie mówi on prawie już nie zatruwają środowiska takie sa dzisiejsze normy nakładane na produce3ntów samochodów pod kątem ochrony środowiska. A to, że będzie większy ruch to tylko w tej części miasta może przynieś dodatkowe korzyści w postaci rozwinięcia działalności gospodarczej takich jak warsztatów czy sklepów a może wtedy i tam powstanie duży market czy galeria?. Kiedyś mieszkańcy Wroniej krzyczeli, że nic się na tym osiedlu nic nie robi. Jak jest nadzieja na rozwój tej części miasta to Szymon staje okoniem. Masakra.
Szymon masz podejście w sprawie transportu jak Jarosław do internetu.

02


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat