metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Prawdziwy Polak ~Prawdziwy Polak (Gość)12.03.2017 16:23

900 lip na 800 lecie Piotrkowa skąd my to znamy !!

70


ukalele ~ukalele (Gość)12.03.2017 18:11

żule którzy chrapią, aż się posadzka trzęsie, paskudzące gołębie i smród

60


Prawdziwy Polak ~Prawdziwy Polak (Gość)12.03.2017 16:22

Bardziej mi przeszkadzają cuchnący bezdomni, stali bywalcy , że też tyle walki i nadal poczekalnia dla meneli!. Ciekawe czy kiedykolwiek to się zmieni, aby poczekalnia była dla podróżnych. Byłem dzisiaj i cały czas te same trole! hmmm

80


gość ~gość (Gość)12.03.2017 23:56

Niejednokrotnie jest też tak, że w rozkładzie na stronie pkp (głównie o intercity chodzi) jest coś innego, na wyświetlaczu jest coś innego, a Pani w kasie jeszcze coś innego mówi. Kompletna dezorganizacja.

21


AMi ~AMi (Gość)13.03.2017 05:02

Bezdomni to raz! Dwa nadal ZEGARY źle wsazują godzinę! Trzy toalety tragedia! Jeszcze jak były odpłatne- to znośnie było. Cztery - ochrona ma w nosie swoje obowiazki! No i pięć- to inf.o opóźnieniach jest karygodna!!! Stoisz i czekasz i czekasz i czekasz...i dawno już odjazd miał być a tu zero inf.szybciej dowiedzieć się można o opóźnieniu od pasażerów co właśnie tym opóźnionym jadą ( np.przez telefon) niż na dworcu! Nie wspomnę już o opóźniniach zimą,jak marzniesz na peronie,gdy w kier.Częstochowy jedziesz a tu nikt nic nie ogłasza :(

30


Rybolek ~Rybolek (Gość)13.03.2017 06:40

W toalecie męskiej jest zawsze syf brudno smierdzi dopalami a ktoś chce skorzystać z kibla to nawet je... papieru niema A menele to menele ich jest pełno na dworcu pkp i PKS

50


Edek ~Edek (Gość)13.03.2017 11:32

Drodzy rodacy. Jeśli widzicie, że coś nie działa tak jak powinno - nie tylko na dworcu, ale gdziekolwiek w przestrzeni publicznej - nie bójcie się o tym poinformować. Artykuł mówi że podróżny wniósł skargę, (a byłem nim ja) - napisałem wiadomość o wydźwięku czysto informacyjnym. Nie było tam ani słowa narzekania, żądania zwrotu pieniędzy czy reklamacji. Po prostu żal mi było tych ludzi lecących z peronu drugiego na pierwszy po tym jak informacja z wyświetlaczy nie pokrywała się z rzeczywistością. Źle wskazywane były opóźnienia i numery peronów. Napisałem e-mail, PKP się ustosunkowało, zapewniło że poprawiło już problem i komisyjnie sprawdziło działanie ekranów.
Na napisanie takiej wiadomości stracicie 5 minut, a razem możemy zadbać o detale, które osobom z zewnątrz uczynią Piotrków miłym wspomnieniem :) Ile jest niżej komentarzy o bezdomnych. A weź jeden z drugim wykonaj fotografie, zgłoś do wiadomości UTK. Na prawdę myślicie że oni tam na górze mają oko na każdy szczegół? I to nie dotyczy tylko kolei. Kiedyś na przystanku trzy kobitki się denerwują bo ktoś papierowy rozkład zamazał sprayem. I narzekanie, że młodzież, że źli i niewychowani. A kto wyciągnął telefon, zadzwonił do MPK i za dwa dni już wisiał nowy rozkład? Podpowiem, że żadna z narzekających :) Trzeba działać a nie stać w miejscu i narzekać.

10


Rysiek Z ~Rysiek Z (Gość)13.03.2017 13:00

Jestem stałym pasażerem i co do wyświetlaczy nie widzę problemu. Jak każda elektronika może czasami szwankować. Rozkład jest czytelny. Nie zauważyłem aby coś było nie tak.

00


malutka ~malutka (Gość)25.03.2017 21:03

ojj Piotrków nie ma tak źle, gorzej jest w Katowicach a jak zwykle nie ma nikogo kto by był odpowiedzialny za błędnie udzielone info :)

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat