ojj Piotrków nie ma tak źle, gorzej jest w Katowicach a jak zwykle nie ma nikogo kto by był odpowiedzialny za błędnie udzielone info :)
Jestem stałym pasażerem i co do wyświetlaczy nie widzę problemu. Jak każda elektronika może czasami szwankować. Rozkład jest czytelny. Nie zauważyłem aby coś było nie tak.
Drodzy rodacy. Jeśli widzicie, że coś nie działa tak jak powinno - nie tylko na dworcu, ale gdziekolwiek w przestrzeni publicznej - nie bójcie się o tym poinformować. Artykuł mówi że podróżny wniósł skargę, (a byłem nim ja) - napisałem wiadomość o wydźwięku czysto informacyjnym. Nie było tam ani słowa narzekania, żądania zwrotu pieniędzy czy reklamacji. Po prostu żal mi było tych ludzi lecących z peronu drugiego na pierwszy po tym jak informacja z wyświetlaczy nie pokrywała się z rzeczywistością. Źle wskazywane były opóźnienia i numery peronów. Napisałem e-mail, PKP się ustosunkowało, zapewniło że poprawiło już problem i komisyjnie sprawdziło działanie ekranów.
Na napisanie takiej wiadomości stracicie 5 minut, a razem możemy zadbać o detale, które osobom z zewnątrz uczynią Piotrków miłym wspomnieniem :) Ile jest niżej komentarzy o bezdomnych. A weź jeden z drugim wykonaj fotografie, zgłoś do wiadomości UTK. Na prawdę myślicie że oni tam na górze mają oko na każdy szczegół? I to nie dotyczy tylko kolei. Kiedyś na przystanku trzy kobitki się denerwują bo ktoś papierowy rozkład zamazał sprayem. I narzekanie, że młodzież, że źli i niewychowani. A kto wyciągnął telefon, zadzwonił do MPK i za dwa dni już wisiał nowy rozkład? Podpowiem, że żadna z narzekających :) Trzeba działać a nie stać w miejscu i narzekać.
W toalecie męskiej jest zawsze syf brudno smierdzi dopalami a ktoś chce skorzystać z kibla to nawet je... papieru niema A menele to menele ich jest pełno na dworcu pkp i PKS
Bezdomni to raz! Dwa nadal ZEGARY źle wsazują godzinę! Trzy toalety tragedia! Jeszcze jak były odpłatne- to znośnie było. Cztery - ochrona ma w nosie swoje obowiazki! No i pięć- to inf.o opóźnieniach jest karygodna!!! Stoisz i czekasz i czekasz i czekasz...i dawno już odjazd miał być a tu zero inf.szybciej dowiedzieć się można o opóźnieniu od pasażerów co właśnie tym opóźnionym jadą ( np.przez telefon) niż na dworcu! Nie wspomnę już o opóźniniach zimą,jak marzniesz na peronie,gdy w kier.Częstochowy jedziesz a tu nikt nic nie ogłasza :(
Niejednokrotnie jest też tak, że w rozkładzie na stronie pkp (głównie o intercity chodzi) jest coś innego, na wyświetlaczu jest coś innego, a Pani w kasie jeszcze coś innego mówi. Kompletna dezorganizacja.
Bardziej mi przeszkadzają cuchnący bezdomni, stali bywalcy , że też tyle walki i nadal poczekalnia dla meneli!. Ciekawe czy kiedykolwiek to się zmieni, aby poczekalnia była dla podróżnych. Byłem dzisiaj i cały czas te same trole! hmmm
żule którzy chrapią, aż się posadzka trzęsie, paskudzące gołębie i smród
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!