metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)20.02.2018 17:32

Kierowców jest dużo, tylko nie chcą iść do dziadtransów.

250


tor ~tor (Gość)20.02.2018 17:45

Tiry na tory!

133


Witek ~Witek (Gość)20.02.2018 18:01

TIR-y na tory jak było wcześniej druga sprawa jak się rzuca kłody pod nogi a nie każdego stać wyłożyć 15 tysięcy na prawko . Kiedy ja robiłem na wszystkie kategorie w ostatniej chwili dostało się prawko po zdaniu egzaminu i prosto do pracy a dzis jest tylu pasożytów którzy dodatkowo muszą żerować na kursancie i po co to potrzebne. Odnoszę wrażenie ,że obecny rząd dąży by społeczeństwo pozbawione było prawa jazdy jak i własności bo wszystko do tego zmierza i pora by ludzie się obudzili i zrobili porządek z tymi z wiejskiej robią co chcą a za nic żaden nigdy nie poniósł konsekwencji

132


Ulk ~Ulk (Gość)20.02.2018 18:08

Praca trudna. Uprawnienia drogie. A firmy transportowe płacić nie za bardzo chcą.

120


jimbim jimbimranga20.02.2018 18:13

Na cenę zawodowego prawa jazdy wchodzi koszt kursu i koszt kwalifikacji. Kwalifikacje powielają tą samą wiedzę, którą sie nabywa na kursie na prawko a kosztuje drugie tyle. Po co to jest pani poseł??? Czyżby kierowcy to najbogatsza grupa zawodowa, z której można doić? Szkoły jazdy, urzędy, policjanci, inspektorzy...niedługo stójkowi na przejściach będą mandatami też karać. Szukanie pomysłów by kierowców przybywało a może należy ograniczyć to rozpasanie wymagań jakie jest teraz, które w niczym nie wpływa na profesjonalność przyszłego kierowcy.

110


<3 ~<3 (Gość)20.02.2018 19:05

Jeśli policzysz godziny spędzone w kabinie podzielone przez zarobki jakie otrzymujesz wychodzi stawka znacznie mniejsza jak najniższa krajowa.

80


elo ~elo (Gość)20.02.2018 19:10

Swoją drogą kursy niczego nie uczą, kwalifikacja wstępna to klikanie w prezentację (2500zł), podpinanie naczepy nie ma nic wspólnego z podpinaniem przyczepy jak na egzaminie. Dwa różne światy.

50


gość ~gość (Gość)20.02.2018 19:12

Kategoria B do 7,5ton jak w Niemczech i po sprawie,małe ladunki znikną z giełdy!!

31


gość ~gość (Gość)20.02.2018 19:19

W dobrych firmach są kierowcy a w pseudo firmach już Ukraińcy nie chcą pracować.

80


gość ~gość (Gość)20.02.2018 19:36

Do "gość" .Po co odwołujesz się do tego ilu żołnierzy poległo na misjach. To zupełnie inna profesja. Słabe porównanie.

11


Nowy komentarz

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat