Artykuły do tagu: biznes

Terminal kart płatniczych - jak wybrać?
Polskie prawo zobowiązuje przedsiębiorców do umożliwienia swoim klientom dokonywania płatności bezgotówkowych. Najbezpieczniejszym narzędziem do przyjmowania tego typu płatności jest terminal kart płatniczych. Jak się jednak okazuje, terminal POS otwiera przed przedsiębiorcą dodatkowe możliwości. Pozwala m.in. rozszerzyć ofertę o nowe usługi lub w przypadku mobilnego terminala, umożliwia przyjmowanie płatności także poza siedzibą firmy. Ma też wpływ na zwiększenie ilości sprzedawanych produktów i usług. Jak zatem wybrać odpowiedni terminal kart płatniczych? Zachęcamy do lektury artykułu.
Trwa Międzynarodowe Forum Gospodarcze
Międzynarodowe Forum Gospodarcze to wydarzenie organizowane przez Powiat Piotrkowski skierowane do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, organizacji, przedsiębiorców z kraju i z zagranicy, przedstawicieli świata nauki i biznesu oraz władz samorządowych. Wydarzenie odbywa się w Hotelu Górskim w Proszeniu.
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. przy współpracy z samorządami wspiera rozwój przedsiębiorstw w Polsce
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (ARP) od ponad 30 lat wspiera przedsiębiorców w rozwoju, a nie byłoby to możliwe bez współpracy z samorządami. ARP uczestniczyła w budowaniu pierwszych polskich specjalnych stref ekonomicznych. Z sukcesami pomaga przedsiębiorstwom w procesach restrukturyzacyjnych, ale też buduje zaplecze do przyciągania inwestycji, zwłaszcza w Polsce lokalnej.
18.10.2023 10:04
ABC Biznesu - seminarium
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Oddział w Piotrkowie Trybunalskim przy współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Piotrkowie Trybunalskim oraz Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Piotrkowie Trybunalskim zapraszają na seminarium
RAPORT dla małych i średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Franczyza kawiarni na subskrypcję? Sprawdź jak to działa!
Franczyza to od lat niezaprzeczalnie jedna z najpopularniejszych form prowadzenia biznesu na świecie. Pozwala przedsiębiorcom wejść na rynek z gotowym modelem biznesowym, który udowodnił swoją skuteczność. Jednym z ciekawszych trendów w świecie franczyzy jest rosnąca popularność kawiarni na subskrypcję. W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto zainteresować się takim biznesem.
Nowe trendy w rozwoju biznesu
Rozwój biznesu w dobie cyfryzacji to nieustanne poszukiwanie nowych metod, które pozwolą na wyróżnienie się na tłustym rynku. Nie można tu pominąć takich koncepcji jak kurs social media czy lokalnych specjalistów od renowacji, takich jak piaskowanie Radom, które stanowią kluczowe narzędzia w dzisiejszym świecie biznesu.
Fitch: powstanie NABE pozytywnie wpłynie na profil kredytowy spółek energetycznych
Agencja ratingowa Fitch opublikowała raport na temat postępów procesu wydzielenia aktywów węglowych z polskich spółek energetycznych. W ocenie instytucji postęp w projekcie NABE jest pozytywnym czynnikiem dla profilu kredytowego spółek energetycznych. Sprzedaż aktywów węglowych zmniejszy ryzyko biznesowe spółek, zwiększy ich zdolność do zaciągania zadłużenia, a także wpłynie korzystnie na ich profil ESG.
Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń
Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
Select Partner Program: już ponad 400 przedsiębiorców aktywnie uczestniczy w programie partnerskim WeNet
Select Partner Program to nowa inicjatywa WeNet adresowana do przedsiębiorców działających w modelu B2B, którym zależy na rozwoju własnej firmy, jak i firm swoich klientów. Program opiera się na systemie poleceń usług i produktów, w którym każda ze stron czerpie korzyści z aktywnego uczestnictwa i buduje relacje biznesowe.
reklama