Dwie przeładowane o ponadnormatywnych wymiarach ciężarówki zatrzymali w Piotrkowie funkcjonariusze łódzkiej Inspekcji Transportu Drogowego. Kierowcy nie posiadali wymaganych zezwoleń na przejazd po drogach publicznych.
Przejazd dźwigu, zamiast w miejscu docelowym, zakończył się na strzeżonym parkingu. Wszystko dlatego, że przekraczał on dopuszczalną wagę o 9 ton, a kierowca nie posiadał stosownego zezwolenia.
Blisko 60 ton ważył dźwig poruszający się po drodze krajowej 74 bez wymaganego zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego po drogach publicznych. Pojazd został skontrolowany przez funkcjonariuszy piotrkowskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Kiedy stres narasta, niezależnie czy chodzi o nadchodzące spotkanie czy długą listę rzeczy do załatwienia, ciężko jest się zatrzymać i uspokoić.
Inspektorzy z piotrkowskiej ITD przeprowadzili kontrole pojazdów wykonujących przewozy drogowe na terenie miasta. Wszystkie zatrzymane busy zostały skierowane na wagę przy ulicy Sulejowskiej.
Funkcjonariusze piotrkowskiej Inspekcji Transportu Drogowego zatrzymali samochód ciężarowy marki Scania, który przewoził dwa betonowe zbiorniki. Pojazd z ładunkiem ważył o ponad 6 ton za dużo.
Ponad 47 ton i blisko 45 ton zamiast przepisowych 40 ważyły dwa zespoły pojazdów, którymi przewożono zbiorniki betonowe i drewno. Ciężarówki zatrzymał do kontroli patrol piotrkowskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
58 ton i prawie 52 tony zamiast przepisowych 40 ton ważyły dwa zestawy przewożące szamba betonowe z pokrywami i drewno. Ponadto oba zestawy pojazdów były także za długie. Zatrzymali je inspektorzy z piotrkowskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego ustawili się w środę rano przy rondzie Sulejowskim i rozpoczęli rutynowe kontrole ciężarówek. W pewnym momencie doszło do nietypowej sytuacji, bo kierowca zatrzymanego pojazdu uciekł.
Piotrkowscy funkcjonariusze ITD zatrzymali dwa przeciążone pojazdy ciężarowe przewożące betonowe szamba. Niechlubny rekordzista ważył 57,5 tony zamiast dopuszczalnych 40 ton.