Koszulki firmowe z logo, chwytliwym sloganem i wyróżniającą się grafiką mogą zdziałać cuda. Dobrze wykonana – starannie uszyta i znakowana – odzież przykuwa uwagę, robi dobre wrażenie i zapada w pamięć. Takie ubrania reklamowe mogą być najlepszą wizytówką firmy i – co bardzo ważne – budować świadomość marki wśród konsumentów. Dowiedz się o nich więcej!
Niezwykle ważne spotkanie urologów odbyło się w weekend w Piotrkowie. Do hotelu Mercure przyjechali lekarze z całego województwa łódzkiego.
Rada Osiedla Belzacka ogłasza konkurs na logo osiedla. Chętni mogą zgłaszać się drogą mailową: rada_belzacka@wp.pl.
"Powiat Piotrkowski - Prosto z serca", tak brzmi nowe hasło promocyjne ziemi piotrkowskiej. Przedstawiono je wraz z nowym logiem, inspirowanym kształtem serca, podczas specjalnej konferencji, w której wzięli udział samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, kół gospodyń wiejskich oraz wytwórcy lokalnych produktów. Spotkanie odbywało się zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych, ale pomimo to przebiegło w doskonałej atmosferze i padły liczne pomysły dotyczące dalszej strategii promocji powiatu.
Świąteczne podarunki firmowe, personalizowane logiem prowadzonej działalności, to nie tylko doskonały pomysł na docenienie pracowników i kontrahentów, ale także znakomita wizytówka firmy, wpływająca na jej renomę, wizerunek oraz rozpoznawalność na rynku. Szeroką gamę produktów przeznaczonych na bożonarodzeniowe prezenty znaleźć można w świątecznej ofercie Wawelu.
Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Czarnocinie ogłosiła konkurs na zaprojektowanie symbolu graficznego, który będzie dla książnicy znakiem rozpoznawczym. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 500 zł.
Ghosteye – bo o nim mowa – jest jednym z pierwszym w kraju kompleksowych blogów… o okularach. To miejsce, które jest swoistym pomostem łączącym trudny, fachowy, optyczny język z czytelnymi, przystępnymi i konkretnymi informacjami dla klienta. To także obowiązkowa lektura dla każdego okularnika.
Niedawno utworzona piotrkowska Rada Osiedla „Szczekanica” ogłosiła konkurs na logo. Prace można nadsyłać do 30 sierpnia. Zwycięzcę poznamy 8 września.
Nowe logo zostało oficjalnie zaprezentowane w środę, a do użytku wejdzie 15. marca. Znak graficzny miasta to monogram dwóch liter – P i T. Inspirowane jest haftem krzyżykowym, który oglądać można w piotrkowskim muzeum, a także poprzednim logo utrzymanym w granatowo-czerwonej kolorystyce i przedstawiającym Piotrków na mapie Polski. Inne elementy wykorzystane w grafice to linia zabudowy Rynku Trybunalskiego, korona i herb miasta.
Rozstrzygnięto konkurs na logotyp hostelu DomiNo. Znak graficzny - podobnie jak nazwę - wymyślili słuchacze Strefy FM.