Firmowe wizytówki Google potrafią znacząco wpłynąć na liczbę klientów oraz przychody generowane przez działalności. Wiele osób chcąc kupić jakiś produkt lub skorzystać z usługi, w pierwszej kolejności przechodzi bowiem właśnie do wyszukiwarki Google lub do Map Google. Sprawdź więcej informacji na temat tego, jak wykorzystać Google My Business w swojej firmie.
Operatorzy często oferują internet jako osobną usługę lub łączą ją w pakiety telewizyjne. TOYA jest dostawcą, u którego znajdziesz różne opcje dostosowane do Twoich potrzeb. Sprawdź, jakie zalety ma internet solo i jakie korzyści wynikają z pakietu TV.
Nawet niewielki błąd popełniony w trakcie planowania marketingu w wyszukiwarce Google lub też podczas realizacji reklamy może spowodować, że ilość straconych przez Ciebie Klientów będzie o wiele za duża. Jako świadomy przedsiębiorca, nie możesz sobie na to pozwolić. Razem z ekspertami z agencji Afterweb przygotowaliśmy unikatowy poradnik, pozwalający zwiększyć procent osób generujących konwersję na Twojej stronie internetowej. Oto sprawdzone sztuczki. Przechyl szalę potencjału marketingowego wyszukiwarki Google na swoją stronę. Zapraszamy do lektury!
II edycja konkursu komputerowego pt. "NIE przemocy w sieci!", zorganizowana przez Ośrodek Edukacji Artystycznej MOK w Piotrkowie Trybunalskim, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród dzieci i młodzieży z piotrkowskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Grupa Vectra, dostawca usług internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej, zwiększyła, do niemal trzech milionów, liczbę punktów adresowych (HP - Homes Passed) umożliwiających dostęp do internetu z prędkością rzędu 1,2 Gb/s.
Większość społeczeństwa nie wyobraża sobie życia bez telefonu komórkowego. Urządzenie umożliwia kontaktowanie się z bliskimi czy kontrahentami biznesowymi. Smartfony zapewniają również dostęp do internetu. Dostałeś powiadomienie o niskim stanie konta? Czas kupić doładowanie! T-Mobile to jedna z najpopularniejszych sieci komórkowych w Polsce. Jeśli jesteś klientem tego operatora, zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, jak doładować konto T-Mobile.
WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Założenie sklepu internetowego to dzisiaj bułka z masłem. Ale założenie sklepu internetowego, który będzie odnosił sukcesy i zarabiał to już inna rzecz.
Początkujący najczęściej skupiają się na szczegółach, które na e-shop mają raczej mały wpływ. Przez to pomijają obszary, które są o wiele ważniejsze – całkowitą strategię, logistykę, efektywną reklamę. W tym artykule pokażemy co warto odpuścić podczas uruchamiania sklepu internetowego, a do czego włożyć maksimum energii.
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, powinien zadbać o widoczność swojej firmy w Internecie. Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzą sprawdzone narzędzia. Jednym z nich są internetowe katalogi firm. Umożliwiają one m.in. budowanie rozpoznawalności i docieranie do nowych klientów. Czym są wspomniane katalogi? W jakich serwisach warto prezentować swoją firmę? Co powinna zawierać internetowa firmowa wizytówka? Podpowiedzi znajdują się w artykule.