Zakładasz firmę? Wybierz odpowiednią siedzibę biura!

Kraj Piątek, 06 lipca 20182
Rozpoczęcie działalności gospodarczej to duże wyzwanie, które wiąże się z licznymi obowiązkami. Poza załatwieniem wszystkich, niezbędnych formalności, konieczny jest także wybór dobrej siedziby w możliwe jak najlepszej lokalizacji. Co to jednak oznacza w praktyce i na jakie kwestie warto zwrócić uwagę podczas wynajmu powierzchni biurowej? Na te i inne pytania odpowiemy w dalszej części tekstu.
Zakładasz firmę? Wybierz odpowiednią siedzibę biura!

Lokalizacja to podstawa 

Nie tylko wygląd biura ma znaczenie, najważniejsze jest miejsce, w którym się ono znajdzie. Biuro usytuowane na obrzeżach miasta z pewnością nie zachęci do odwiedzin potencjalnych kontrahentów czy klientów. Ponadto jego dostępność będzie dość mocno ograniczona, chociażby dla osób niezmotoryzowanych. Z tego też względu wybierając lokal, należy sprawdzić, jak dane miejsce jest skomunikowane z resztą miasta. Czy nieopodal znajduje się przystanek autobusowy, metro, itd. Duże firmy najchętniej decydują się na lokalizację w ścisłym centrum. Dla mniejszych i średnich firm może to być jednak zbyt duży wydatek. 

 

Ilość miejsc parkingowych

Typowe wieżowce biurowe posiadają oddzielny parking, często składający się z kilku poziomów. Niestety, w przypadku pojedynczych lokali czy biur, takie rozwiązanie nie wchodzi w grę. Jeżeli okaże się, że w pobliżu wybranego przez nas miejsca, nie ma większego parkingu, to lepiej z niego zrezygnować. Klienci muszą gdzieś przecież zostawiać swoje auta, podobnie jak sami pracownicy. Niektóre strefy postojowe w centrum miasta w dni powszednie są płatne, dlatego również należy ich unikać. 

 

Bliskość lokali usługowych

Banki, restauracje i inne punkty obsługowe, to miejsca wokół, których jest zazwyczaj bardzo tłoczno. Oznacza to więc, że na co dzień w tych okolicach znajduje się mnóstwo osób. To bardzo dobra wiadomość dla firmy, która na bieżąco poszukuje nowych klientów, niezależnie od rodzaju jej działalności. Inwestując w widoczny szyld mamy pewność, że dotrze do dużej grupy odbiorców. Wyobraźmy sobie przykład, w którym potencjalny klient w wolny dzień wybiera się do banku, a po drodze mija naszą firmę. Już z daleka widzi jej nazwę, a także zakres działalności. Być może okaże się, że właśnie tego rodzaju usług potrzebuje i do nas zajdzie, przecież i tak ma akurat dużo wolnego czasu. W ten sposób możemy zyskać nowego, zadowolonego klienta. 

Gdzie szukać biur do wynajęcia?

Lokale tego rodzaju są dość specyficzne, gdzie zatem możemy je znaleźć? Dobrze jest poszukać na specjalnych platformach, skupiających tego rodzaju oferty. Należy do nich officelist.pl, gdzie dostępne są ogłoszenia z różnych części Polski, a wszystkie dotyczą właśnie wynajmu biur bądź lokali usługowych. Decyzja podejmowana jest zazwyczaj na podstawie wyboru docelowej powierzchni biura, a także jego lokalizacji. W grę wchodzi oczywiście także cena najmu, którą w łatwy sposób możemy porównać.

 

/Artykuł powstał we współpracy z firmą officelist.pl

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


Komentarze (2)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

gość ~gość (Gość)06.07.2018 17:01

Nie zapomnij o wyborze nazwy. Najlepiej do swojego imienia lub branzy w ktorej bedziesz działac dodaj końcówkę -ex (Sławex, Tomex, Januszex, Węglex, Kwiatex itd.). Jeśli działasz w branży budowlanej masz jeszcze orosciej. Weź 3 pierwsze litery imienia i dodaj końcówkę -bud (Tom-bud, Rob-bud, Jan-bud itd.)

30


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat