Wrócili z aktem dla miasta Piotrkowa

Niedziela, 10 czerwca 201212
Z Piotrkowa wyruszyli w Boże Ciało – kajakami. W Warszawie odebrali ważny dokument dla miasta. Rowerami powrócili w niedzielę około 14.20 na Rynek Trybunalski. Grupa wielkich miłośników Piotrkowa osiągnęła kolejny szczyt.
fot. J. Kaczmarekfot. J. Kaczmarek

- Dopłynęliśmy i dojechaliśmy. Cieszymy się, że zrealizowaliśmy nasze zamiary. Za to dziękujemy przede wszystkim naszym rodzinom, które pozwoliły się nam do wyprawy przygotować. Dziękujemy również wszystkim, którzy pomogli w różny sposób (również finansowy) – powiedział organizator wyprawy – Wojciech Drząszcz. - Wyruszyliśmy do Warszawy po symboliczny dokument – ponowienia praw miejskich dla miasta Piotrkowa (w 795 rocznicę pierwszej wzmianki o mieście). Udało się go przywieźć, dlatego składamy go na ręce pana prezydenta. Dodatkowo od marszałka Jerzego Wenderlicha otrzymaliśmy „List gratulacyjny”, który również chcieliśmy przekazać – dodał.

Uczestnicy wyprawy zaznaczali, że łatwo nie było, ale najważniejsze, że się udało. - Jeżeli ktoś nie ma żadnego doświadczenia w pływaniu kajakiem, to nie polecam do tego Wisły – to bardzo trudna rzeka na taką wyprawę. Mniejsze rzeki są równie urokliwe i na pewno bezpieczniejsze. Non stop musieliśmy uważać również na wędkarzy, a konkretnie na żyłki w wodzie. Gdyby ktoś się w taką żyłkę zaplątał, mogłoby się to skończyć nieciekawie – opowiada Wojciech Drząszcz. W drodze powrotnej – rowerami - grupę podróżników mocno wsparła Piotrkowska Grupa Rowerowa.

Za rok „Piotrków na szczycie” planuje promocję naszego miasta na jeszcze większą skalę. Wyprawa miałaby się rozpocząć w Piotrkowie. Podzielona na etapy ma zmobilizować do uczestnictwa 796 mieszkańców miasta. - Każdy będzie mógł wziąć udział w jednym, bądź we wszystkich etapach. Pierwszy - to bieg do Krakowa. Stamtąd kajakami do Warszawy, następnie rowerami przez Płock i Gniezno – do Piotrkowa. To nie wszystko. Po powrocie, na Rynku Trybunalskim, 796 osób na 796 skakankach wykonałoby 796 podskoków. Mam nadzieję, że ten plan powiedzie – zaznaczył z nadzieją Wojciech Drząszcz.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Dwunastu śmiałków wyruszyło w kajakową wyprawę do Warszawy

POLECAMY

Zainteresował temat?

Komentarze (12)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Cula ~Cula (Gość)10.06.2012 16:13

"Luca" napisał(a):
ale ważne dokumenty, śmiech :) i wstyd: dokument od Wenderlicha, brrrrrr

Nie pluj jadem na mojego Wenderlicha, który z twoim Rydzykiem grał w jednym zespole big-bitowym.

Luca ~Luca (Gość)10.06.2012 16:02

ale ważne dokumenty, śmiech :) i wstyd: dokument od Wenderlicha, brrrrrr

reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!