TBS uruchomił e-BOK

UM Piotrków Trybunalski Sobota, 23 stycznia 20216 1516
Od 1 lutego Towarzystwo Budownictwa Społecznego uruchamia elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Dzięki e-BOK bez wychodzenia z domu uzyskamy dostęp do systemu czynszowego.

Portal e-BOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) to szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego za pomocą internetu dla dysponentów wszystkich lokali będących w zasobach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Piotrkowie Trybunalskim.
- W łatwy i bezpieczny sposób, o dowolnej porze i z dowolnego miejsca będzie można uzyskać informacje dotyczące rozrachunków za mieszkania czy lokale użytkowe – wyjaśnia Elżbieta Sapińska, prezes TBS w Piotrkowie.


Aby uzyskać dostęp do portalu elektronicznego e-Bok należy złożyć formularz zgłoszeniowy oraz "Oświadczenia o korespondencji elektronicznej" (dostępne w załączniku) w TBS (al. 3 Maja 31) pocztą tradycyjną, przez administrację lub elektronicznie – email sekretariat@tbs.piotrkow.pl.

 

Po złożeniu odpowiedniego wniosku pracownik TBS Sp. z o.o. wygeneruje indywidualne dane (login i hasło startowe) do zalogowania dla dysponenta lokalu. Po pierwszym logowaniu konieczna jest zmiana hasła pierwszego logowania na własne (zawierające min. 8 znaków: wielkie i małe litery, cyfrę oraz minimum jeden znak specjalny).

 

(źródło: piotrkow.pl)


Zainteresował temat?

3

1


Komentarze (6)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

szybki-i-nowoczesny ~szybki-i-nowoczesny (Gość)24.01.2021 18:31

Jak system będzie tak szybki i nowoczesny jak strona internetowa www.tbs.piotrkow.pl, to raczej będzie to porażka. Niektóre podstrony wczytują się ponad pół minuty (np. podstrona ze wspomnianymi w artykule formularzami wniosków).

30


eP-cimów ~eP-cimów (Gość)24.01.2021 06:19

I będą dodatkowe miejsca pracy dla rodzin/dzieci "kumotrów". Takie jest życie. I jeszcze jedno; dlaczego pracownicy TBS-u są tacy niesympatyczni.

30


gość_ek ~gość_ek (Gość)23.01.2021 18:40

Postkomuna i towarzystwo wzajemnej adoracji

41


Rokitnik ~Rokitnik (Gość)23.01.2021 11:58

Pani dyrektor, dobrze by było, gdyby obsługa klienta zaczynała się od bycia uprzejmym wobec innych ludzi. I przykład powinien iść z góry, od Pani. Ciekawe, czy tak rzeczywiście jest :) Może wypowiedzą się petenci, którzy chcieli coś załatwić w TBS?

101


reset ~reset (Gość)23.01.2021 12:33

Czy od dzisiaj powinniśmy się zamurować w naszych domach i broń Boże nie rozmawiać z drugim człowiekiem twarzą w twarz, bo jeszcze by przeciekła jakaś niekontrolowana informacja ????

51


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat