Sprzęt za miliony złotych dla piotrkowskiego szpitala

ePiotrkow Wtorek, 23 marca 202129 3228
Nowy tomograf trafi do Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego w Piotrkowie. Zakup zostanie sfinansowany z budżetu samorządu wojewódzkiego. Umowę w tej sprawie podpisali dyrektor placówki, Marek Konieczko oraz wicemarszałek województwa łódzkiego Zbigniew Ziemba.

Ładuję galerię...

- Nie mam wątpliwości, że doposażenia Szpitala Wojewódzkiego w Piotrkowie przełoży się na lepszą jakość usług świadczonych przez tę placówkę. Dodatkowo nowy sprzęt zapewni bezpieczeństwo medyczne, sanitarne i zdrowotne dla mieszkańców Piotrkowa Trybunalskiego, regionu piotrkowskiego, ale i całej tej części województwa - mówił po podpisaniu umowy wicemarszałek województwa łódzkiego, Zbigniew Ziemba.

Choć piotrkowski szpital dysponuje już kilkuletnim, ale w pełni sprawnym tomografem to dyrektor Marek Konieczko podkreśla, że zakup nowego jest bardzo potrzebny - szczególnie w obecnej trudnej sytuacji epidemiologicznej. - Nowy tomograf będzie na początku przede wszystkim przeznaczony do diagnozowania pacjentów covidowych i pozwoli zachować ciągłość badań, bo do tej pory musieliśmy robić długie przerwy pomiędzy badaniem covidowym, a niecovidowym. Bardzo istotne jest również to, że w przypadku awarii jednego tomografu będzie można skorzystać z drugiego - wyjaśniał dyrektor piotrkowskiego SSW.

Według zapowiedzi dyrekcji szpitala pierwsi pacjenci będą mogli skorzystać z badania nowym tomografem jeszcze tego lata. Koszt zakupu urządzenia wyniesie około 3 mln złotych.


Zainteresował temat?

2

4


Komentarze (29)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

niedoszły pacjent ~niedoszły pacjent (Gość)03.04.2021 20:43

Zaszczep lekarzy i personel i wówczas zamknij przychodnie i szpital Bezwzględny .zakaz wstępu dla chorych.

00


go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)25.03.2021 04:24

Dlaczego Piotrkowa muszą jeździć do Łodzi lub Radomska, aby zrobić płatne badania rezonansem magnetycznym? W Radomsku czeka się ok.3 dni. W naszym szpitalu nie ma takich możliwości, a na badania w ramach NFZ czeka się kilka miesięcy. Dlaczego w Łodzi i Radomsku można a u nas nie można? Najwyraźniej Dyrekcji nie zależy na tym. Może pora zmienić decydentów na młodszych, którym będzie się chciało angażować w usprawnianie pracy szpitala.

30


pacjent ~pacjent (Gość)24.03.2021 20:46

Sprzęt to jeszcze musi ktoś kompetentny obsługiwać.

30


wygolona ~wygolona (Gość)23.03.2021 17:55

Na oiomie ludzie dostają odleżyn bo nie ma kilkaset złotych materace.

71


97-300 97-300ranga23.03.2021 20:32

Tylko żadnych serduszek na ten sprzęt nie naklejać ! ***** wośp !

36


Piotr.Covianin Piotr.Covianinranga24.03.2021 08:07

Kto bezie obsługiwał ten sprzęt ? System szkolenia lekarzy i pielęgniarek to jest katastrofa, chyba , że sprowadzą kolejnych "fachwcuf" z zagranicy
Czy NFZ wystarczy funduszy ? Czy w lipcu skończy się limit ?

40


emeryt ~emeryt (Gość)23.03.2021 22:39

Dzisiaj byłem w przychodni lekarskiej przy ul. Wolborskiej. Na parterze w niewielkim pomieszczeniu przy rejestracji po pobraniu "bilecika" czekało tam wraz ze mną ponad dwadzieścia osób. Ludzie byli w maseczkach, część z nich miała maseczki pod nosem. W takim skupisku ludzi gdyby koś był zarażony koronawirusem, zarażeni mogliby być pozostali. Stwierdzam: "spędzenie" ludzi do rejestracji w jedno miejsce to bardzo złe rozwiązanie.

122


ciekawy ~ciekawy (Gość)23.03.2021 10:49

Co tam robił Zbyszek?

80


Żenada ~Żenada (Gość)23.03.2021 21:25

Propaganda pisowska w pełnej krasie

93


Baas ~Baas (Gość)23.03.2021 21:19

A po co ten lans? Z naszych podatków kupiony a tutaj jeszcze jakiś urzędas opłacany także z naszych podatków zamiast pracować pozuje do zdjęć i jeszcze pewnie limuzyna z kierowcą czeka. Kolejny obajtek?

121


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat