Publiczna toaleta nie działała. Usterka została naprawiona

Strefa FM Piątek, 16 kwietnia 2021, aktualizacja 17.04.2021 10:4028
Publiczna toaleta na placu Niepodległości w Piotrkowie nie działa. Mieszkaniec, mimo uiszczonej opłaty, nie mógł skorzystać z miejskiego szaletu. Usterka szybko została jednak naprawiona przez pracowników ZDiUM.

Piotrkowianin przesłał nam filmik, na którym widać, że po dokonaniu opłaty, drzwi do toalety nie otwierają się. - 5zl wrzucone, a potrzeby niezałatwione. Kto za to odpowiada? - pyta mieszkaniec.

 

Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z dyrektorem Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, który odpowiada za publiczną toaletę na placu Niepodległości.


- Codziennie jest pracownik, który obsługuję tę toaletę i utrzymuje ją w stanie należytym. To tylko urządzenie, więc ma prawo się zepsuć. Zachęcamy mieszkańców, aby zgłaszali takie problemy do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta. Za chwilę zadysponuję osobę, która to sprawdzi. Jeżeli występuje problem, to będziemy od razu go rozwiązywać - zapewniał w rozmowie z naszym reporterem Karol Szokalski, dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie.

Rzeczywiście szybka reakcja pracowników ZDiUM pozwoliła na usunięcie awarii miejskiego szaletu, o czym poinformował naszą redakcję dyrektor Karol Szokalski.

POLECAMY


Zainteresował temat?

3

2


Komentarze (28)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

galu ~galu (Gość)16.04.2021 15:22

Prywatna publiczna toaleta.

50


klozet babcia!!! ~klozet babcia!!! (Gość)16.04.2021 15:18

Bo takie potrzeby to się załatwia w domu, a nie obnosi się z nimi po mieście.

51


mom ~mom (Gość)16.04.2021 14:27

Prosimy Magistrat o przywrócenie Babci ........... był czas, że szklanka się znalazła, można było ponarzekać na kłopoty itd. A teraz z kim zamienić słowo? ze ścianą które i tak nie odpowie jak długo będzie nieczynne.

50


wiceprezes ~wiceprezes (Gość)16.04.2021 14:12

Trzeba natychmiast zawezwać radnego Janika. Tylko on może naprawić ubikację.

41


Filozof piotrkowski ~Filozof piotrkowski (Gość)16.04.2021 14:03

Jak to jest, że idąc na dwójkę trzeba wrzucić piątkę ?? Są zagadnienia nie do ogarnięcia dla ludzkiego umysłu.

40


Eke ~Eke (Gość)16.04.2021 12:15

Jakie maiasto taka toaleta a taka ladna zagraniczna

110


Flej Fest ~Flej Fest (Gość)16.04.2021 13:03

Ja w takiej sytuacji leję wtedy zawsze obok. Krępuję się za to trochę przy dwójce.

80


j. ~j. (Gość)16.04.2021 12:44

Bo tam może trzeba najpierw ściągnąć odpowiednią aplikację, wygenerować certyfikaty i hasła, pobrać kod jednorazowy, wylogować, zmienić hasło, zainstalować wtyczkę, sprawdzić aktualizację, wybrać opcję zabezpieczeń, podpisać klauzulę RODO podpisem elektronicznym, albo profilem zaufanym, wybrać sposób płatności, przejść do zakupu usługi, sprawdzić koszyk, jeszcze raz się zalogować i... już można przejść do niezwykle przyjaznej strony generowania kodów i szyfrów do otwarcia drzwi do elektronicznego wychodka... Oczywiście jeśli w międzyczasie nie zawiesi się cały system, albo nie wystąpi krytyczny błąd serwera, bo wtedy... wstyd powiedzieć, co może się stać! A jeśli nawet tak tam nie jest, to z jakiegoś powodu zmierzamy nieuchronnie do takiego stanu, w którym nawet najprostsze czynności zostaną totalnie utrudnione i skomplikowane przez coraz powszechniejszą elektronizację i digitalizację wszystkiego, co się da!

110


jdr ~jdr (Gość)16.04.2021 12:18

A kto zwróci nienależnie pobrane pieniądze?

140


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat