- Rozpoczęliśmy kontrolę dostępności usług pocztowych. Sprawdzimy, jak Poczta wykonuje swoje obowiązki. W ramach tej kontroli przygotowaliśmy ankietę dla wszystkich klientów Poczty, zamieściliśmy tę ankietę na stronie internetowej Najwyższej Izby Kontroli, zapraszamy wszystkich do jej wypełnienia. Nasza poprzednia kontrola wykazała, że dostęp do usług świadczonych przez Pocztę był ograniczony, jedynie 20 urzędów w kraju prowadziło działalność przez całą dobę. W wielu przypadkach placówki pocztowe były bardzo krótko otwarte, w wielu małych miejscowościach do 15.00. Jednym z głównych problemów Poczty był fakt, że listonosze zbyt często zamiast dostarczać listy polecone i paczki, pozostawiali w skrzynkach awiza. Taka praktyka przerzucania odbioru przesyłek na klientów i pracowników placówek pocztowych powodowała wydłużenie kolejek i czasu obsługi, sprawdzimy, czy w tym zakresie nastąpiła poprawa usług. Ankieta, którą zamieściliśmy na stronach internetowych. Ma nam pozwolić na uzyskanie informacji, czy usługi świadczone przez Pocztę spełniają oczekiwania klientów oraz czy w ostatnich 3 latach nastąpiła w tym okresie poprawa - mówi Paweł Biedziak, rzecznik Najwyższej Izby Kontroli.
- Wielki Czwartek, czyli początek Świętego Triduum Paschalnego
- Dlaczego tak śmierdzi? Nietypowy problem na basenie
- Uratowali mężczyznę, który siedział na torach
- Tłumy na drodze krzyżowej ulicami Piotrkowa
- 45 lat Dożynkowej Kładki
- Wjechał do rowu, przewożąc zwierzęta. Nie wszystkie przeżyły
- Kolejne ulice Piotrkowa zyskują nową jakość
- Rekordowa kadencja
- Były już prezes kontra PSM