ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Mobilne przyspieszenie w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej

Czwartek, 24 października 2019 2765
Rozmowa z Pawłem Kowalskim, prezesem Zarządu Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej przy ul. Wojska Polskiego 141a w Piotrkowie.

Ładuję galerię...

Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, wprowadził w ostatnim czasie nowe rozwiązania mobilne. O jakich usługach mowa?

To prawda. Z początkiem września, w ramach zapowiadanego wcześniej mobilnego przyspieszenia, zaczęliśmy sukcesywnie wdrażać nowoczesne rozwiązania mobilne w naszym banku. Jako pierwszą usługę mobilną, wdrożyliśmy BLIKA oraz Google Pay, kolejną była Apple Pay, dzięki czemu w sferze płatności mobilnych dogoniliśmy banki komercyjne. Ostatnio zaś wprowadziliśmy usługę Garmin Pay, przez co znaleźliśmy się w wąskiej grupie banków dysponującymi aż tyloma sposobami płatności mobilnych.

 

Proszę opowiedzieć o tych usługach.
BLIK jest systemem płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK za pomocą 6-cyfrowego kodu. Google Pay oraz Apple Pay to szybkie i proste sposoby płacenia w internecie, sklepach stacjonarnych i aplikacjach. Pozwalają one na wygodne płatności poprzez zbliżenie telefonu do terminala płatniczego tak, jak w przypadku zwykłej karty płatniczej. Z kolei Garmin Pay to wygodna alternatywa dla tradycyjnych form płatności, która daje możliwość płatności zegarkiem.

 

Czy takie formy płatności są bezpieczne?
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wszystkie wymienione usługi poza tym, że są praktyczne, są również bezpieczne, co dla nas jest kluczowe. Ponadto usługi Google Pay oraz Apple Pay są bezpieczne, ponieważ dane kart nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji.

 

Do kogo skierowana jest oferta?
Oczywiście do naszych obecnych klientów, którym przy okazji chciałbym podziękować za lojalność, ale także do nowych, zwłaszcza młodych klientów, którzy w dzisiejszych czasach, poza tradycyjnym bankiem, poszukują nowoczesnych rozwiązań, co obecnie jesteśmy im w stanie zaoferować. Dzisiejsi klienci oczekują bowiem od banku możliwości korzystania z wygodnych i bezpiecznych płatności mobilnych. Chcą mieć możliwość płacenia za pomocą telefonu, tabletu czy zegarka, co w zasadzie jest już standardem. Zresztą potwierdzają to statystyki, według których blisko 4 mln klientów w Polsce deklaruje, że korzysta wyłącznie z bankowości mobilnej, a prawie 11 mln robi to okazjonalnie. Te dane wskazują jednoznacznie, że Polacy faktycznie chcą korzystać z rozwiązań mobilnych. Ma to także bezpośrednie przełożenie na nasz lokalny rynek.


Jakich zmian się Państwo spodziewają?
Liczymy na zmianę postrzegania bankowości spółdzielczej, która z jednej strony wciąż pozostaje bankowością z wieloletnimi tradycjami, z czego jesteśmy niewątpliwie dumni. A z drugiej strony zależy nam na pokazaniu, że bankowość spółdzielcza cały czas ewoluuje i zmierza w stronę nowoczesnych rozwiązań. Wszystko w myśl naszego hasła przewodniego „Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej – tradycyjnie nowocześni”.

 

Jakie plany na przyszłość?
Nie możemy spocząć na laurach, świat finansów zmienia się dynamicznie. Nasi klienci oczekują nowoczesnych rozwiązań, co stawia przed nami nowe wyzwania. Wdrożenie tych czterech usług, jest jednym z etapów działań w ramach strategii Mobilnego przyspieszenia, którą realizujemy wspólnie z naszym zrzeszeniem – Spółdzielczą Grupą Bankową. W poniedziałek, 21 października ruszyła pierwsza od lat telewizyjna kampania reklamowa promująca usługi mobilne w bankach spółdzielczych, w tym w naszym Banku, co jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji strategii Mobilnego przyspieszenia. Spoty i billboardy sponsorskie emitowane są w dwóch dużych stacjach telewizyjnych, w stacjach tematycznych, a także na platformach VOD, w lokalnych kinach oraz w Internecie, zatem zasięg kampanii jest szeroki. W perspektywie mamy jeszcze wdrożenie Fitbit Pay a także, na czym nam szczególnie zależy, w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej, która zastąpi obecną.

 


Zainteresował temat?

6

11


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat