„Kocham Polskę” to społeczna akcja reklamowa zainicjowana przez Młodzież Wszechpolską. Celem przedsięwzięcia jest promocja nowoczesnego patriotyzmu. 14 lutego, który to dzień stał się komercyjnym świętem, MW chce promować miłość do ojczyzny. - Zamierzamy przypomnieć młodym Polakom, że kochać musimy również Polskę! - zapowiadali organizatorzy akcji.
Od godz. 12.00 przed głównym wejściem do galerii Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim członkowie Młodzieży Wszechpolskiej próbowali rozdawać plakaty klientom galerii. Chętnych było niewielu. Czyżby deficyt patriotów?
- Wypadek na Szkolnej. Kierowca Skody nie ustąpił pierwszeństwa. Kobieta trafiła do szpitala.
- Kolizja w al. Sikorskiego
- Po prezydenturze powrócił do nauczania. Krzysztof Chojniak pracuje już nie tylko na uczelni
- Więcej policji na drogach
- Międzynarodowe Zawody w Powożeniu w Stadzie Ogierów w Bogusławicach
- Rajdem rowerowym "Budowlanka" zachęcała uczniów do aktywnego trybu życia
- Zderzenie trzech samochodów na DK74. Ciężarówka zatrzymała się przed pasami, w jej tył uderzył dostawczak, a w niego opel
- Mieszkańcy domagają się wyjaśnień od zarządu PSM. Zapowiadają protest. Spółdzielnia odpowiada.
- Pierwszy etap remontu ulicy Roosevelta za nami