Mieszkańcy skarżą się na darmowy internet

Wtorek, 05 sierpnia 201425
Darmowy internet (w ramach programu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu), z którego korzysta 100 mieszkańców Piotrkowa jest wyjątkowo awaryjny.
foto: ePiotrkow.plfoto: ePiotrkow.pl

- Dostęp do internetu zapewnia operator sieci Play. Otóż już któryś raz z kolei od momentu przekazania komputerów, mniej więcej w tym samym czasie, tj. ok. 20 danego miesiąca, nagle przestaje działać internet, nie można nawiązać z nim połączenia. Podczas kontaktu z biurem tego projektu, z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Urzędu Miasta za projekt zawsze jest udzielana odpowiedź, że to wina sieci Play, bo mają awarię lub konserwację nadajnika. Przerwy trwały z reguły do tygodnia, a gdyby to była rzeczywiście awaria czy konserwacja nadajnika to inni użytkownicy lub abonenci nie mieliby dostępu do sieci - pisze jeden z mieszkańców Piotrkowa, który dodaje, że to dla niego sprawa irytująca, ponieważ Urząd w podpisanych umowach z beneficjentami zapewnił darmowy dostęp do internetu przez okres 5 lat. - A teraz co jakiś czas, od kilku miesięcy nie opłaca w terminie faktur. A brak faktury nie jest wymówką, bo zawsze można skorzystać z usług e-faktur bądź zamówić duplikat faktury.

O wyjaśnienie poprosiliśmy Krzysztofa Rudzkiego z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie. - Problem z dostępem do internetu wynika z faktu, że dostawca nie wywiązuje się z zapisów umowy. Firma Play wystawia błędne faktury, w których ujęte są usługi nie objęte zapisami dokumentu. Zgodnie z podpisaną umową, firma Play jest zobowiązana wyłącznie do zapewniania dostępu do internetu, a inne usługi powinny być zablokowane. Usługodawca nie zastosował się jednak do tych zapisów i mimo wielokrotnych apeli i interwencji, dodatkowe usługi wciąż nie są zablokowane, a miasto jest obciążane za korzystanie przez beneficjentów z tych usług. W związku z tym nie możemy zapłacić za fakturę wystawioną niezgodnie z umową. Proces rozpatrywania reklamacji oraz wystawnie prawidłowej faktury przez sieć Play trwa tak długo, że dochodzi do zablokowania przez sieć połączenia internetowego. Prawidłowo wystawiona faktura za miesiąc czerwiec wpłynęła do Urzędu 1 sierpnia i tego dnia została zapłacona - wyjaśnia Rudzki.

Jak dodaje, z informacji uzyskanych od dostawcy wynika, że usługa została odblokowana w dniu 31 lipca.

POLECAMY


Zainteresował temat?

6

2


Komentarze (25)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

toolo ~toolo (Gość)05.08.2014 11:33

A jak tam w Moszczenicy -- czy juz znane sa koszty jakie bedzie ponosic gmina ??? Mialo byc upublicznione i jakos ucichło :D ehhh

31


Mania ~Mania (Gość)05.08.2014 11:31

No to wina miasta że nie weźmie operatora za tyłek wszak faktury są płacone. Od czego są urzędnicy złożyć reklamacje ,A swoją droga ładna ta reklama Play.

33


MIX ~MIX (Gość)05.08.2014 10:59

Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda

95


97-300 97-300ranga05.08.2014 10:54

Bzdury.

14


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat