ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Kalendarze, wizytówki, ulotki – co drukują polskie firmy

Wtorek, 30 kwietnia 2019 373
Choć w dobie reklamy internetowej może się wydawać, że drukowane materiały reklamowe odchodzą do lamusa historii, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. To właśnie one są przysłowiową dźwignią handlu i mają kluczowy wpływ na komunikację wizerunkową firmy. Pytanie więc nie, „czy” drukować, ale co? Zobacz, na co stawiają polskie firmy.

Usługi drukarni reklamowych cieszą się niesłabnącą popularnością. Wbrew pozorom drukuje się w nich nie tylko wielkoformatowe banery czy inne reklamy outdoorowe, ale także materiały przydatne w marketingu bezpośrednim. A jakie konkretnie? Wszystko zależy od specyfiki działalności firmy, a także przyjętej przez nią strategii reklamowej. Są jednak takie materiały, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Oto ich przegląd.

 

Wizytówki


Wizytówka to nieodłączny atrybut każdego przedsiębiorcy – zarówno prowadzącego działalność na skalę międzynarodową, jak i lokalną. Wymiana wizytówek to niepisany element każdego spotkania biznesowego. Dlatego trzeba je mieć zawsze pod ręką. Istotna jest również jakość ich wykonania oraz design. Firmy zlecają więc ich wykonanie – od projektu aż po wydruk – ekspertom, np. z drukarni OpenPrint.pl. Popularnością cieszą się obecnie wizytówki klasy premium, wykonane choćby z wykorzystaniem technologii hot-stampingu czy pokryte lakierem UV.

 

Ulotki


Ulotki sprawdzają się nie tylko w czasie kampanii wyborczych. Są doskonałym narzędziem marketingu lokalnego – zwłaszcza dla firm prowadzących działalność w obszarze B2C. Umiejętnie zaprojektowana ulotka może zachęcić do wejścia do lokalu znacznie lepiej niż szyld czy tzw. potykacz.

 

Kalendarze


Doskonałe narzędzie wizerunkowe! Kalendarze – zarówno te trójdzielne, jak i kieszonkowe – to praktyczny gadżet, który zostanie bez wątpienia wykorzystany przez obdarowanego. W związku z tym jest on bardzo skutecznym nośnikiem znaku marki, który zwiększy jej rozpoznawalność.

 

Papier firmowy


Nieodzowny w biurowym sekretariacie, a także podczas szkoleń organizowanych przez przedsiębiorstwo oraz spotkań z klientami. Wykonane na nim notatki pozostaną na długo z użytkownikiem, a wraz z nimi – wizerunek marki. To tani, ale bardzo profesjonalnie prezentujący się element reklamowy.

 

Roll-upy


Mobilne, praktyczne i dobrze widoczne – roll-upy mogą stanowić zarówno dobre tło (np. na targach branżowych czy w sekretariacie biura), jak i element komunikacji promocyjnej. Można je zabrać ze sobą i ustawić w dowolnym miejscu, z uwagi na łatwość przenoszenia, składania i rozkładania. Dlatego to nieodzowny element komunikacji wizerunkowej dla wielu marek.

 

Torby prezentowe


Idealne jako opakowanie na zestaw gadżetów firmowych, a także do zapakowania upominków. Świetnie sprawdzają się na targach branżowych, imprezach promocyjnych, a także podczas firmowych jubileuszów.

 

Ta krótka lista drukowanych materiałów reklamowych oczywiście nie wyczerpuje jeszcze możliwości, jakie klientom oferują drukarnie. Aby poznać ich pełnię, a przede wszystkim dopasować typ gadżetów reklamowych oraz ich design do strategii promocyjnej, warto skontaktować się bezpośrednio z konsultantem.


Zainteresował temat?

0

0


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat