ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak sprawdzić, gdzie jest przesyłka kurierska?

Sobota, 26 listopada 2016 9756
Wysyłając wartościowe rzeczy, zawsze mamy obawy, czy zostaną one dostarczone adresatowi, pomimo gwarancji należytego wykonania usługi kurierskiej, jaką udzielają firmy przewozowe. Poczucie stresu można zmniejszyć, śledząc losy przesyłki w trybie online, na co pozwala m.in. firma DHL Parcel.

Wysyłając wartościowe rzeczy, zawsze mamy obawy, czy zostaną one dostarczone adresatowi, pomimo gwarancji należytego wykonania usługi kurierskiej, jaką udzielają firmy przewozowe. Poczucie stresu można zmniejszyć, śledząc losy przesyłki w trybie online, na co pozwala m.in. firma DHL Parcel.

Jak śledzić losy przesyłki?

Zamawiając przewozy kurierskie w DHL Parcel, można uzyskać spójną informację na temat tego, gdzie w danej chwili znajduje się nasza przesyłka. Taka opcja pojawia się zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, z chwilą nadania paczki. Można ją wyśledzić przy użyciu jednej z czterech możliwości:

  • po numerze przesyłki,
  • po numerze zlecenia,
  • po numerze referencyjnym,
  • po numerze TRD.

Śledzenie przesyłki po numerze listu przewozowego

Dla klientów DHL Parcel istnieje możliwość śledzenia przesyłki z wykorzystaniem znanego numeru listu przewozowego, który został dla niej wystawiony. Na stronie http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ w pole „numer przesyłki/paczki” należy wpisać numer listu przewozowego przesyłki krajowej, w postaci:

  • 11 cyfr: np. 12345678910,
  • JJD: np. JJD149020000300000000173,
  • 12 cyfr: np. 123456789100,
  • 18 cyfr: np. 123456789123456789,
  • 2 litery+9 cyfr+2 litery: np. CY730190157DE.

Jeśli wysyłamy duże ilości przesyłek lub paczek za pośrednictwem DHL Parcel, można wpisać do 10 numerów z listów przewozowych i sprawdzić, gdzie znajdują się one w danej chwili. Należy przy tym pamiętać, aby poszczególne numery były od siebie oddzielone przecinkami.

Wyszukiwanie po numerze zlecenia

Na stronie www.dhl.com.pl istnieje możliwość wyszukiwania przesyłki po numerze zlecenia, co pozwala uzyskać informacje na temat aktualnych statusów wykonania złożonego zamówienia na transport przesyłek krajowych. W formularzu elektronicznym klient wpisuje numer zlecenia oraz miesiąc jego zgłoszenia, wybrany z listy rozwijanej. Dostępne są przy tym wyłącznie zlecenia złożone w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

Śledzenie przesyłek użytkowników e-CAS

Dla klientów biznesowych DHL Parcel korzystających z aplikacji e-CAS, dostępne jest sprawdzanie statusu przesyłki nawet bez znajomości numeru listu przewozowego czy numeru zlecenia. Losy przesyłki można śledzić po numerze referencyjnym, jaki dostępny jest dla klientów aplikacji e-CAS. Po wpisaniu numeru SAP klienta oraz numeru referencyjnego przesyłki, otrzymuje się informacje na temat aktualnego statusu przesyłki krajowej. W tym przypadku również można wpisać jednorazowo maksymalnie 10 numerów referencyjnych, oddzielonych przecinkiem.

Ostatnią opcją jest śledzenie losów przesyłki po numerze TRD, dostępne dla klientów aplikacji e-CAS.


Zainteresował temat?

1

14


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat