ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak poradzić sobie ze stresem

Poniedziałek, 07 września 2020 872
Kiedy stres narasta, niezależnie czy chodzi o nadchodzące spotkanie czy długą listę rzeczy do załatwienia, ciężko jest się zatrzymać i uspokoić.

Joga czy medytacja działają świetnie kiedy masz czas się uczyć takich technik, ale kiedy akurat jesteś w środku nawału wszystkiego, nie są zbyt praktyczne!

 

Ulga od stresu zapewnia szybkie sztuczki, z których możesz skorzystać natychmiast. Te proste porady na radzenie sobie ze stresem pozwalają odnaleźć równowagę, nie zajmując przy tym za dużo czasu.

 

  • Głębokie oddechy: Jeżeli oddychasz szybko i płytko, połóż rękę na klatce piersiowej i obserwuj jak opada i unosi się. Skoncentruj się na sprawieniu, by ruch tej ręki był powolny i regularny. Wśród sposobów na walkę ze stresem, liczenie oddechów, czy nawet nadmuchiwanie balonu to dobre opcje.
  • Spróbuj masażu: Nie ma to jak masaż pełnego ciała, ale nie zawsze jest na niego czas – dla szybkiego efektu, zamknij oczy i powoli rozmasuj skronie, robiąc kółka kciukami. Palcami rozmasuj swoje ramiona i kark – idealne na zmniejszenie napięcia od siedzenia przy biurku.
  • Szkicuj: Sięgnij do swojej kreatywnej strony na chwilę i naszkicuj coś ciekawego na pustej kartce. Jeżeli masz trochę wolnego czasu, spróbuj zapisać się na zajęcia z rysowania lub malowania, to świetny sposób na stres.
  • Powąchaj róże: Ta metoda działa najlepiej, jeżeli silnie reagujesz na zapachy, ale każdy czuje się bardziej zrelaksowany, gdy poczuje świeżo skoszoną trawę lub piekące się ciasteczka. Wyczucie ulubionej perfumy lub kwiatu to świetna metoda na ograniczenie stresu i uziemienie się.
  • Rozmawiaj: Samo spytanie się drugiej osoby o jej dzień i wysłuchanie jej odpowiedzi to świetny sposób na stres. Pomoże ci skupić się na czymś innym niż na własnych problemach, a interakcja społeczna sprawi, że nie będziesz czuł się odizolowany – co często jest kluczowym aspektem stresu. Oczywiście, wybranie kogoś, kto jest skłonny wysłuchać twoich problemów pomoże jeszcze bardziej!
  • Zioła i produkty: Możesz spróbować skorzystać z produktów organicznych, ziół czy CBD: przeczytaj więcej o cbd. W ten sposób uzyskasz lepszy sen i relaks.
  • Obejmij tygrysa: Aby wykonać to ćwiczenie Tai Chi, rozłóż ramiona tak szeroko jak potrafisz, a następnie obejmuj brzuch rękami aż twoje dłonie się nie dotkną. Obejmij dobro ze złem, a następnie rozciągnij ramiona tak szeroko jak możesz. Gdy stres już cię nie kontroluje, możesz zrobić wszystko!
  • A może herbatka: Jedna z najstarszych i najprostszych metod na stres – filiżanka herbaty może natychmiast pomóc ci się uspokoić. Skoncentruj się na swoich działaniach i wciągnij pełną aromatu parę z kubka.
  • Przytul kogoś: Niedawno przytulone osoby o wiele spokojniej radzą sobie z emocjami, niż osoby bez żadnego kontaktu fizycznego. Poproś przyjaciela albo swoją drugą połówkę o przytulenie cię na początek dnia.
  • Patrz: Może myślałeś, że to tylko prokrastynacja, ale oglądanie słodkich obrazków zwierząt w internecie może poprawić twój nastrój. Pomogą także nie myśleć o problemach i wrócić do pracy z lepszym nastawieniem.
  • Uśmiech: Uśmiechanie się poprawia nastrój, zwalcza stres, i rzuca promień słońca także na wszystkich wokoło!

 


Zainteresował temat?

0

0


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat