Czy są problemy z numerem alarmowym 991?

Strefa FM Czwartek, 17 marca 20168
991 to numer alarmowy, na który można dzwonić w razie wszelkich awarii z prądem. Jednak czy można bez problemu się na niego dodzwonić?
archiwum epiotrkow.plarchiwum epiotrkow.pl

Sam próbowałem dodzwonić się na numer alarmowy, prosiłem nawet o pomoc dyspozytora policji. Po kilku próbach i około 45 minutach udało się. Ale czy tak to powinno wyglądać - pyta zaniepokojony piotrkowianin.

Skontaktowaliśmy się z PGE w tej sprawie. - Specyfika tego numeru jest taka, że po jego wybraniu zgłasza się centrala telefoniczna, która informuje o różnego rodzaju sytuacjach. Jeśli jest to zagrożenie życia, to trzeba nacisnąć zero, jeśli inna sytuacja, to inny odpowiedni numer. Numer zero odbierany jest bezpośrednio. Pozostałe numery po prostu czekają w kolejce - wyjaśnia Piotr Masiarek, dyrektor PGE Dystrybucja Odział w Łodzi, rejon energetyczny Piotrków Trybunalski.
- Może się zdarzyć, że jest jakaś sytuacja niekomfortowa dla dyspozytorów np. powieje silny wiatr i jest wiele awarii, wtedy rzeczywiście w pierwszej kolejności usuwają oni awarie, robią przełączenia, a dopiero potem odbierają ten numer. Jeżeli się tak zdarzy, to prosiłbym o cierpliwość i wyrozumiałość, bo przede wszystkim jesteśmy zobowiązani do szybkiego usuwania awarii - dodaje dyrektor Masiarek.

W razie problemów i awarii mieszkańcy Piotrkowa i okolic mogą kontaktować się ze Strażą Miejską i policją, które powinny przekazać informacje do PGE.

POLECAMY


Zainteresował temat?

2

1


Komentarze (8)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

MotU ~MotU (Gość)17.03.2016 11:52

"Jeśli jest to zagrożenie życia, to trzeba nacisnąć zero, jeśli inna sytuacja, to inny odpowiedni numer. Numer zero odbierany jest bezpośrednio."
G***o prawda. Sam nieraz dzwoniłem pod 911. Kiedyś bezskutecznie oczekując na połączenie, zrezygnowany wybrałem 0. Czekałem kilkanaście minut, nikt nie odebrał..

40


opornik ~opornik (Gość)18.03.2016 11:52

Jesli nr 991 nie odpowiada, dzwonimy na policje lub straz? Ciekawe. A jesli policja i straz nie odpowiada, pytam, gdzie? Moze do kurii...

10


podsumowanie ~podsumowanie (Gość)18.03.2016 09:45

Widać ktoś zaspał.

10


Mi-hau ~Mi-hau (Gość)17.03.2016 21:40

Dzwoniłem tam kilka razy. Mimo, iż połączenia wykonywałem z ul. Zalesickiej to za każdym razem po kilku sekundach ktoś odbierał. Zgłoszenia awarii przyjęte i rozwiązane. Nie widzę problemu. Temat do zamknięcia. P.S. Nie jestem pracownikiem PGE, ZELT, itp. Nie pracuje tam nikt z mojej rodziny, znajomych...

13


luk ~luk (Gość)17.03.2016 20:09

Ten caly ZELT tkwi jeszcze w glebokiej komunie. Do niedawna po godz. 15 dodzwonic sie na nr alarmowe bez szans. Placi sie duze pieniadze za podstawowa usluge a obsluga...

41


broda ~broda (Gość)17.03.2016 11:53

Gdyby numer zero był zawsze odbierany, nie czekało by się 45 minut. A dlaczego oddział łódzki podaje nieaktualne numery (usłyszymy w słuchawce "nie ma takiego numeru" ) do Piotrkowa - tego pan Masiarek nie wyjaśnił.

50


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat