Aplikacja sAPPort wspiera podczas zakupów w Focus Mall

Wtorek, 31 sierpnia 20214
Dostępność i wygoda realizacji wielu potrzeb pod jednym dachem to esencja centrum handlowo-usługowego. Czasem jednak w czasie wizyty w galerii niespodziewane zdarzenie może zaburzyć nasz komfort. Dziecko zasnęło na rękach? A może bateria w telefonie zaraz się rozładuje? Focus Mall przedstawia sAPPort – aplikację, która ułatwi rozwiązanie tych i wielu innych problemów, by zakupy były jeszcze wygodniejsze - i przyjemne jak nigdy dotąd.

 

sAPPort to nowa darmowa aplikacja dla klientów Focus Mall, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemu, który może pojawić się podczas wizyty w galerii. Nazwa aplikacji to połączenie słów support (ang. wsparcie) oraz app – aplikacja. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, seniorzy, ułatwienia zakupowe, technika i komfort. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w wyznaczonym punkcie – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!

 


Zakupy z dziećmi nie muszą być ciężkie

 

Niemal każdy rodzic małego dziecka wie, jak angażująca jest wizyta w galerii z pociechą. Zamiast koncentrować się na liście zakupów, opiekun musi mieć oczy dookoła głowy i pilnować malucha, a także na bieżąco reagować na jego potrzeby – na przykład niespodziewaną drzemkę. W takiej sytuacji ze wsparciem przyjdzie sAPPport: pomoc dla rodziców maluszków obejmuje m.in. jednorazowe śliniaczki, ale też wynajem nosidła, wózka spacerowego, a nawet łóżeczka!

 


Niesforne starszaki mogą zostać zabezpieczone opaską tożsamości z numerem telefonu opiekuna – w przypadku, kiedy maluch oddali się od rodzica, pozwoli ona na szybkie nawiązanie kontaktu.

 


Ułatwienia zakupowe – nie tylko dla seniorów

 

Galeria Focus Mall dba o to, by żaden klient nie czuł się wykluczony. Dla osób starszych i niepełnosprawnych zakupy mogą stanowić wyzwanie fizyczne, dlatego program sAPPort umożliwia m.in. wypożyczenie wózka zakupowego dostosowanego do potrzeb seniorów. Z kolei osoby wysoce wrażliwe i dzieci często bywają przytłoczone gwarem panującym w centrach handlowych. Z myślą o nich w sAPPorcie pojawiła się pozycja słuchawki wyciszające. Ograniczą ilość bodźców i sprawią, że wizyta w galerii będzie znacznie przyjemniejsza.

 


Problemy techniczne? Jest na to rada!

 

Problemy z pojazdami dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach, a podczas długiej wizyty w centrum nawet najbardziej wytrzymały smartfon traci energię – teraz to nie problem! Zakładka technika w aplikacji sAPPort to właściwe miejsce, by uniknąć m.in. takich kłopotów. Doładowanie akumulatora samochodu, wypożyczenie kompresora do opon czy ładowarki do telefonu – to kwestia kilku kliknięć!

 


Niespodziewana ulewa potrafi zrujnować starannie dopracowany wygląd, ale sAPPort umożliwia rozwiązanie także tego problemu. W aplikacji dostępne są parasole – by fryzura i ubiór zawsze wyglądały nienagannie.

 


– Dokładamy wszelkich starań, by czas spędzony w Focus Mall był dla naszych klientów przyjemny i relaksujący. Dzięki aplikacji sAPPort niedogodności, które napotykają, mogą zostać usunięte w ciągu kilku chwil – nie zaburzając komfortu zakupów czy korzystania z rozrywki. Katalog dostępnych usług będzie stopniowo rozszerzany, by jak najpełniej spełniać oczekiwania klientów naszego centrum – mówi Olga Wiernicka, regional marketing manager NEPI Rockcastle.

 


Jak uzyskać wsparcie?

 

Aplikacja sAPPort dostępna jest bezpłatnie w Google Play oraz App Store. Rejestracja możliwa jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zamówione w aplikacji udogodnienie należy odebrać osobiście w Punkcie Odbioru Usługi, znajdującym się na poziomie 0, naprzeciw Apteki i H&M, w godzinach otwarcia centrum.

 


Usługi dostępne w aplikacji sAPPort dzielą się na zwracalne (wynajem) i niezwracalne (produkty jednorazowe, serwisy). Klient może jednocześnie wynajmować jedną rzecz (np. wózek dla seniora albo nosidło dziecięce), a zamówienie kolejnej usługi niezwracalnej jest możliwe po realizacji poprzedniego zamówienia. Liczba dostępnych usług jest ograniczona – dlatego w przypadku usług zwracalnych może zaistnieć konieczność poczekania na przedmiot. Należy pamiętać również, że wszystkie przedmioty są każdorazowo odkażane ich zwróceniu, a to również może wpłynąć na wydłużenie czasu obsługi.

 

 

 

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

1

0


Komentarze (4)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

EBE ~EBE (Gość)31.08.2021 13:44

Czy g n o m ma te aplikacje juz ?

11


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat