ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Agencja interaktywna – jak wybrać odpowiednią?

Czwartek, 28 lutego 2019
Wybór agencji reklamowej do współpracy to wyzwanie dla firmy. Od niej zależeć będzie bowiem wygląd i działanie strony internetowej czy też efektywność planowanej kampanii i produktu. Dlatego też proces wyboru trwać może nawet kilka miesięcy. Jaka agencja interaktywna będzie najlepsza? Poniżej podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, decydując o współpracy z daną firmą.
Agencja interaktywna – jak wybrać odpowiednią?

 

  1. Agencja reklamowa – wstępny wybór
  2. Co mówią o agencjach ich strony internetowe?
  3. Dobry kontakt z agencją

 

Agencja reklamowa – wstępny wybór

Na rynku istnieją obecnie setki agencji. Dlatego pierwszym krokiem powinno być zawężenie listy do kilku wybranych (maksymalnie 10), które spełniają nasze oczekiwania w kwestii jakości oferowanych usług. W zależności od tego, co będzie zadaniem agencji, np. stworzenie strony AMP, zaprojektowanie nowego logo albo przeprowadzenie kampanii marketingowej, warto wziąć pod uwagę dotychczasowe dokonania marki w danym zakresie, poparte nie tylko portfolio, ale również np. zdobytymi nagrodami w konkursach.

Co mówią o agencjach ich strony internetowe?

Większość informacji o interesujących nas firmach znaleźć można w sieci. Dlatego najpierw należy sprawdzić ich strony internetowe. Powinny być czytelne i estetyczne wizualnie. W obecnych czasach koniecznością są również responsywne strony lub też specjalnie przygotowane wersje mobilne danego serwisu. Trudno wyobrazić sobie bowiem, by o wizerunek Twojej firmy dbał ktoś, kto nie zadbał o własny image…

Pozostając w temacie internetu, dobrze jest również sprawdzić dostępne w sieci opinie i komentarze na temat konkretnych agencji. Warto również zapytać o referencje od wcześniejszych klientów. Wybierając niewielką firmę, raczej nie znajdziemy w jej portfolio wielkich marek, jednakże liczy się przecież to, w jaki sposób zostały wykonane zlecenia, czy klient był z nich zadowolony i czy z chęcią poleci agencję innym.

 

Dobry kontakt z agencją Last but not least – ludzie. W branży interaktywnej liczy się przede wszystkim czynnik ludzki. To z pracownikami agencji będziesz się kontaktował, dyskutował, wymieniał mailami. Dlatego zawczasu dobrze jest dowiedzieć się, kto będzie dla Ciebie pracował, kto będzie opiekunem klienta (w tym przypadku Twojej firmy) i kto będzie odpowiedzialny za projekt dla Ciebie. W dobrej agencji znajdziesz ludzi kreatywnych, pomysłowych i otwartych na klienta, a także elastycznych w stosunku do jego potrzeb.

 

Mimo że wybór agencji, w obliczu ogromnej konkurencji w tej branży, nie jest prosty, to po dokładnym porównaniu ofert i zaznajomieniu się z interesującymi firmami, z pewnością dokonasz najlepszego możliwego wyboru.

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat