ARTYKUŁ SPONSOROWANY

11 pomysłów na treści na Twoim fanpage'u w 2017 roku

Poniedziałek, 28 listopada 2016
Brak słońca i niskie temperatury nie sprzyjają Twojej kreatywności? Konkurencja wczoraj stworzyła świetny viralowy post i zastanawiasz się jak mogłeś nie wymyślić tego pierwszy? Facebook znowu obciął zasięgi organiczne, a statystyki muszą się zgadzać? Spieszymy na ratunek! Poniżej 11 uniwersalnych pomysłów na treści, które możesz opublikować na (prawie) każdym prowadzonym fanpage’u:
11 pomysłów na treści na Twoim fanpage'u w 2017 roku
  1. Udostępnienie cudzego posta – na początek to o co najłatwiej. Sprawdź branżowe strony (najlepiej zagraniczne), publikacje partnerów i klientów – ktoś na pewno w ostatnich godzinach dodał treści, które mają potencjał, a Ty masz dobry powód, żeby podać je dalej swoim odbiorcom.
  2. Mem – czyli wyższa (przynajmniej w teorii) forma śmiesznych obrazków z kotkami. Zabawny/interesujący mem powiązany z Twoją branżą ma realną szansę „zrobić zasięg”
  3. Grafika z cytatem – najwyższa forma tego typu treści. Inspirujący/motywujący/śmieszny/merytoryczny krótki cytat znanej postaci przedstawiony w formie graficznej.
  4. #rozdajo - rozdawnictwo próbek, produktów, gratisów. Duża szansa na interakcje i dobry sposób na pozyskanie wiernych fanów. Przed użyciem skonsultuj z księgową.
  5. Konkurs – czyli rozdawnictwo z szansą na dodatkowe korzyści dla marki. Możesz po prosić o stworzenie treści, które potem przydadzą Ci się marketingowo. Pamiętaj o dobrym regulaminie, a najlepiej skonsultuj się z prawnikiem (i regulaminem Facebooka).
  6. Zapowiedź – firma wprowadza nowy produkt, przewiduje promocję, a może na firmowym blogu niebawem pojawi się nowy artykuł? Mała zapowiedź na zaostrzenie apetytu odbiorców z pewnością nie zaszkodzi.
  7. Wywiad – choć możesz zamieścić go w całości w formie posta na fanpage’u, to jednak korzystniejsze będzie opublikowanie go na blogu firmowym i udostępnienie tylko linka. Na start masz 2 praktycznie pewne udostępnienia – rozmówca i jego firma z pewnością będą chciały podać Twój post dalej.
  8. Z życia firmy – przyjechała pizza, prezenty gwiazdkowe, materiały na konferencję, a może ktoś ma na biurku budowlę z kubków, która przeczy prawom fizyki? Zrób zdjęcie i wrzuć na fanpage! (Protip: jeśli na zdjęciu „przypadkiem” znajdzie się coś intrygującego, np. hasło do komputera viral gwarantowany)
  9. Trendy – świeże trendy, aktualne wydarzenia, newsy. Jeśli wiesz o nich jako jeden z pierwszych i nie widzisz jeszcze wszędzie memów, filmów i żartów na dany temat to moment aby brać się do pracy. W końcu praktycznie co tydzień pojawiają się jakieś „pokemony”, mistrzostwa świata czy złotousty polityk.
  10. Zapytaj – dobrze zadane pytanie nie będzie trącić desperacją, a wskaże na wielką troskę o Twoich odbiorców. Jakie pytania ich dręczą, jakie treści chcieliby czytać?
  11. Stwórz praktyczną listę i udostępnij na fanpage’u – jak widzisz, to dobry sposób aby zdobyć czytelnika

Artykuł przygotowany we współpracy z Digital Marketing Agency Internetum.

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

4


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat