metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
jdr ~jdr (Gość)10.11.2019 00:50

Jestem kierowcą i widzę jak jeżdżą inni "kierowcy" na skrzyżowaniach. To, że wjeżdżają na skrzyżowanie na czerwonym świetle to jest NORMA!!!! A gdzie jest policja pytam się? W dalszym ciągu pilnują kurdupla z Żoliborza? Na co idą nasze podatki? Jeśli ludzie siedząc za kółkiem nie przestrzegają przepisów to policja powinna stać na każdym skrzyżowaniu i kasować to towarzystwo. Niedługo w tym mieście strach będzie na ulicę wyjść!

103


gość ~gość (Gość)09.11.2019 09:58

A mógł zabić

121


gość ~gość (Gość)10.11.2019 14:07

Proponował bym żeby przy każdym skrzyżowaniu zamiast świateł było dwóchpolicjantow nie mlotkow

30


rtg54 ~rtg54 (Gość)10.11.2019 08:17

Spojrzałam na auto i już myślałam , że ten pirat Kacperek się doigrał.
Kiedy wreszcie złapie go policja i mu zabierze prawo jazdy ? Ten człowiek nagminnie łamie przepisy ruchu drogowego i jest bezkarny.

121


gość ~gość (Gość)10.11.2019 17:51

Podniecacie się tym autem a tam jest termostat do wymiany i rozrząd jest przestawiony o jeden zombek.

51


Przywróćmy sekundniki! ~Przywróćmy sekundniki! (Gość)09.11.2019 23:36

To już druga kolizja w ostatnim czasie na tym skrzyżowaniu. Nowa sygnalizacja miała poprawić bezpieczeństwo. Jak widać - nie sprawdza się. Może najwyższa pora powrócić do "sekundników"?

121


gość ~gość (Gość)10.11.2019 19:20

Wiecznie tylko gdzie policja i gdzie policja. Gdyby jeden baran z drugim nie zaznaczał głupot na mapie zagrożeń to policja by była a tak to muszą być tam gdzie się nic nie dzieje bo czesiek zaznaczył rajdy samochodowe na drodze która ma 200m. Im więcej takich zaznaczeń na kmz tym mniej patroli, proste. A zresztą w styczniu 2020 jak zaczną odchodzić na emeryturę to nie będzie komu wyjechać z komendy i wtedy dopiero będzie super.

13


gość ~gość (Gość)09.11.2019 10:11

Marka auta sama mówi i nie dziwi

277


Nowy komentarz
reklama

Społeczność