metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
luzik ~luzik (Gość)10.02.2011 11:39

A kto jest właścicielem wc koło dworca?

00


MARKPIO ~MARKPIO (Gość)10.02.2011 12:07

Już Grabarczyk dopilnuje żeby remont trwał 3 lata,a jego koszt nie był mniejszy niż 50 mln złotych.On już tak ma.....

00


luzik ~luzik (Gość)10.02.2011 12:26

Pytanie: czy rzeczywiście potrzebna jest na tym forum cenzura?

00


asdfgh ~asdfgh (Gość)10.02.2011 12:55

a kto jest właścicielem butki z kurczakiem koło dworca?trza ja wyremontować hahahahha

00


Stanisław ~Stanisław (Gość)10.02.2011 13:48

Panie Konserwatorze Zabytków
1. Proszę dopilnować, żeby wiata, perony i elementy małej architektury na peronach zachowały ściśle historyczny styl. Niestety w ostatnim czasie projekty często są wyrazem estetyki à la stacja Rogów (budynki są w większości z XIX wieku a przejścia podziemne przypominają schrony przeciwlotnicze).
2. Stacja będzie musiała być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i projektant będzie musiał uwzględnić takie założenia. Niestety najczęściej odbywa się to w ten sposób, że projektuje się jak najniższym kosztem różne podjazdy i inne dziwolągi, które pasują do całości jak pięść do oka. Inwestor będzie też próbował narzucić swój tendencyjny projekt pod pretekstem obowiązywania przepisów technicznych. Słynny problem - jak wysokie powinny być perony?
Czy w ramach tej inwestycji - przynajmniej na etapie projektu - można nałożyć w zaleceniach konserwatorskich obowiązek budowy przejścia podziemnego utrzymanego w XIX wiecznej stylistyce?
A kładkę wyburzyć i sprzedać na złom ? - jest niefunkcjonalna i szpeci centrum miasta.

00


pasażer na gapę ~pasażer na gapę (Gość)10.02.2011 13:49

Cytuję:
PKP: Jest decyzja w sprawie remontu wiaty


A co z kładką nad torami i przejściem na II peron? Nie wyobrażam sobie żeby po tak kosztownym remoncie dworca pasażerowie szczególnie osoby starsze niedołężne, rodzice z dzieci i bagażem w dużych torbach żeby się dostać na drugi peron musieli i zimą kiedy jest ślisko i latem kiedy pada deszcz, dźwigać toboły po schodach kładki, i w biegu żeby zdążyć na pociąg bezpiecznie przejść górą. A co z wiatą na peronie nr II? Tam przydałaby się zadaszona estetycznie wykonana wiata, ławeczki dla pasażerów, rozkład jazdy, jakiś kiosk, wc, itd. XXI wiek nas zobowiązuje panie ministrze Grabarczyk do standartów europejskich na kolei, żeby Piotrków nie wyglądał na zadupie albo na jakiś książkowy Zapiecek.

00


Nie śmiejcie się z Grabarczyka ~Nie śmiejcie się z Grabarczyka (Gość)10.02.2011 14:49

Cyrk po Polsku!!!
Grabarczyk rządzi!!!

00


sama ~sama (Gość)12.02.2011 05:10

No właśnie, a co z przejściem na drugi peron? Czy nadal pozostanie wspaniała "podożynkowa pamiątka", a osoby niepełnosprawne na wózkach będą musiały prosić o pomoc innych pasażerów?

00


MARKPIO ~MARKPIO (Gość)12.02.2011 08:44

"sama" napisał(a):
No właśnie, a co z przejściem na drugi peron? Czy


A ja się pytam gdzie jest piąty peron? Żądam 5 peronu!

00


arti2811 ~arti2811 (Gość)12.02.2011 13:29

W PKP SA sami nie wiedza czyje co jest więc stą taki bałagan!!

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat