metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)10.08.2019 14:09

Sama jestem nauczycielem. Nie daje sie mlodym pracy lecz zatrudnia emerytow.

75


kkk ~kkk (Gość)09.08.2019 10:35

popełniono błąd ,powinni pozwalniać strajkujących nauczycieli ,zlikwidować kartę i zatrudnić NOWYCH wykształconych i nie wypalonych zawodowo , wyniki egzaminów gimnazjum i 8-klasistów w niektórych placówkach to porażka

2011


gość ~gość (Gość)10.08.2019 20:04

Brac tych ze szkół powiatowych !!!!.
Tam to szkoły do likwidacji!!

31


KrisKros ~KrisKros (Gość)09.08.2019 18:28

W Piotrkowie brakuje mądrych nauczycieli.

179


gość ~gość (Gość)10.08.2019 21:37

Pozwalniac emerytki w jakim kraju żyjemy młodzi po studiach nie mają pracy a starsi pracują gdzie nasi radni bez radni nic nie słyszą wstyd ja będę na was głosować uważajcie kolisia

32


EkspertnadEkspertami ~EkspertnadEkspertami (Gość)11.08.2019 08:38

A tak beczał Broniarz, że po likwidacji gimbazy nie będzie pracy dla nauczycieli. Jednak pisiory miały rację.
Jeśli polskie szkolnictwo ma twarz Pana Broniarza, to ja się nie dziwię, że poziom nauczania w tym kraju jest tak żałosny.

55


Urzędas ~Urzędas (Gość)11.08.2019 09:44

Piotrków ginie bo wszędzie zatrudniają emerytów a nasze dzieci muszą szukać pracy w innych miastach. W urzędach emeryci, w szkołach emeryci ,w mzk emeryci, w szpitalach emeryci.itd Młodzi pomimo dobrego wykształcenia nie mają szans na zatrudnieni bo Biedny emeryt z układami musi sobie dorobić.

21


W Piotrkowie... ~W Piotrkowie... (Gość)11.08.2019 13:21

... niczego nie brakuje. Nawet nauczycieli. Prawie wszędzie są deficyty ale nie u nas!

30


gość ~gość (Gość)11.08.2019 17:10

Jak to pracują emeryci??? Przecież te nieroby walczą o wcześniejszą emeryturę bo są schorowani pracą po 5h dziennie. Skąd mają siłę na pracę na emeryturze się pytam??

35


Obserwator DWA ~Obserwator DWA (Gość)11.08.2019 11:13