Tylko w ubiegłym roku piotrkowska Komenda Policji otrzymała kilkaset zawiadomień o popełnieniu wykroczeń, które przesłały te same trzy osoby. Jak nieoficjalnie się dowiedzieliśmy, doniesieniami zajmują się specjalnie oddelegowani do tego policjanci.
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.
Promocja marki to obowiązkowy element w strategii marketingowej, jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów. Ciężko jednak zadbać o skuteczny marketing, kiedy jako mała firma z niedużym budżetem próbujesz swoich sił w mediach społecznościowych bądź innych reklamach internetowych. Zwłaszcza że musisz konkurować z wielkimi firmami, które na pstryknięcie mogą zainwestować kilkadziesiąt tysięcy złotych w internetową reklamę firmy. W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana formy marketingu na taką, dzięki której niskim kosztem zaczniesz zyskiwać lojalnych i stałych klientów sklepu. Pomogą Ci w tym torebki papierowe z nadrukiem. W tym artykule dowiesz się, jak torby papierowe ekologiczne poprawią sprzedaż w Twojej firmie oraz ile kosztuje taka forma marketingu. Zapraszamy!
WeNet Group, spółka oferująca małym i średnim przedsiębiorcom różnorodne rozwiązania marketingu internetowego do promocji i rozwijania biznesu, połączyła siły z firmą WebWave - największym na polskim rynku kreatorem stron internetowych, z którego korzysta ponad 600 tys. użytkowników. Dzięki temu połączeniu WeNet umocni swoją pozycję lidera w zakresie marketingu online i tworzenia stron WWW w segmencie MŚP. Współpraca przyniesie korzyści jednak nie tylko obu firmom, które będą miały dostęp do nowych produktów i usług, ale przede wszystkim klientom. Zyskają oni nowe rozwiązania w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu online, a także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, powstałe w efekcie połączenia wiedzy obu firm. Zarówno WeNet, jak i WebWave mają już doświadczenie w pracy i tworzeniu nowoczesnych, autorskich narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję, więc strategia działania zapowiada się obiecująco.
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
Policjanci Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego piotrkowskiej komendy patrolując ulice miasta, zauważyli mężczyznę, który na początku kwietnia dokonał kradzieży w jednym z marketów. Jeden z funkcjonariuszy rozpoznał 31-latka na podstawie nagrania monitoringu. Złodziej usłyszał już zarzuty.
Funkcjonariusze Oddziału Prewencji Policji w Łodzi, pełniący służbę na terenie Piotrkowa zatrzymali 27-letniego obywatela Tadżykistanu poszukiwanego przez austriacki wymiar sprawiedliwości. Mężczyzna wpadł, bo zostawił dziecko w zamkniętym samochodzie.
Dokładnie dwa tygodnie świętowaliśmy Boże Narodzenie, mamy pierwsze dni nowego 2023 roku, a w jednym z piotrkowskich marketów na półkach można już znaleźć artykuły związane z Wielkanocą.
Do nietypowego zdarzenia drogowego doszło w piątkowe popołudnie w Piotrowie. Jeden z kierowców z impetem wjechał w witrynę sklepową supermarketu znajdującego się przy ul. Dmowskiego.