Groźny wypadek na skrzyżowaniu Al. Sikorskiego i ul. Kostromskiej

Piątek, 19 września 201428
W piątek (19 września) przed 10.00 na skrzyżowaniu Al. Sikorskiego i ul. Kostromskiej doszło do zderzenia trzech samochodów. W jednym z nich znajdowało się 1,5-roczne dziecko.

Ładuję galerię...

- Dziś na skrzyżowaniu Al. Sikorskiego z ul. Kostromską doszło do wypadku. Kierująca citroenem, jadąc ulicą Kostromską podczas wyłączonej sygnalizacji świetlnej, nie ustąpiła pierwszeństwa samochodowi jadącemu Al. Sikorskiego od strony Bełchatowa. W wyniku uderzenia pojazdy przemieściły się i dodatkowo uderzyły w trzeci samochód stojący na ul. Kostromskiej. W jednym z pojazdów znajdowało się 1,5-roczne dziecko, które wiezione było do szpitala. Kobieta odniosła obrażenia i została zabrana do szpitala - informuje Artur Szczegielniak z Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Piotrkowie.

POLECAMY


Zainteresował temat?

4

2


Komentarze (28)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Piotrkowianin Piotrkowianinranga22.09.2014 16:14

"taki-jeden" napisał(a):
Obie nitki Zamenhoffa tworzą ze Słowackiego DWA odrębne skrzyżowania! Jasno o tym świadczą znaki pionowe i poziome.

Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy.

00


PRD ~PRD (Gość)22.09.2014 15:31

Obie nitki Zamenhoffa tworzą ze Słowackiego DWA odrębne skrzyżowania!
Bzdura. To jest jedno skrzyżowanie, natomiast nakaz jazdy na wprost został ustawiony w miejscu w którym istnieje możliwość zmiany kierunku jazdy. (Rozp.w spr. znak. i sygn. drog. Par.35.1.2)

10


taki jeden taki jedenranga22.09.2014 12:53

"Piotrkowianin" napisał(a):
To nie jest nakaz: http://goo.gl/maps/HKZex Znaki nakazu są okrągłe.

]
A zróbże, Kolego, w tym stritwiu trzy kroczki do przodu i popatrz, co to tam wisi na słupie?

"Piotrkowianin" napisał(a):
Nieprawda. Na innych skrzyżowaniach z ulicami dwujezdniowymi takich znaków nie ma.


A nie spotkałeś się ze zjawiskiem DWU odrębnych skrzyżowań z drogą dwujezdniową? Obie nitki Zamenhoffa tworzą ze Słowackiego DWA odrębne skrzyżowania! Jasno o tym świadczą znaki pionowe i poziome.

21


nikt ~nikt (Gość)22.09.2014 11:03

Nie ujmując niczyjej winy. To z jaką prędkością musiała jechać osoba kierująca autem od strony Bełchatowa, że nawet nie wiedziała, że sygnalizacja nie działa? Przecież skrzyżowanie jest miejscem, w którym trzeba zachować szczególną ostrożność

20


Zanzi ~Zanzi (Gość)22.09.2014 09:37

"Piotrkowianin" napisał(a):
Filmik dla Zanzi: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CmoOAcwhyqg[/cytat]Dobrze, że się tym filmikiem dowartościowałeś ;) A swoją drogą, poza komentarzem pod filmem, to skąd wiadomo, że prowadzi kobieta? Może mam za słaby wzrok albo coś nie tak z monitorem albo czegoś nie wiem.. ;)
Poniżej kilka "moich" filmów, ostatni pokazuje idiotów na drodze, i kobiety, i mężczyzn. Pozdro



11


Piotrkowianin Piotrkowianinranga21.09.2014 08:49

".Gosc" napisał(a):
A co do zakazu skrętu w lewo to tyczy się on tylko pierwszej drogi, czyli zabrania wjazdu pod prąd w Zamenhoffa.

Nieprawda. Na innych skrzyżowaniach z ulicami dwujezdniowymi takich znaków nie ma.

10


.Gość ~.Gość (Gość)20.09.2014 10:49

"Piotrkowianin" napisał(a):


A co do zakazu skrętu w lewo to tyczy się on tylko pierwszej drogi, czyli zabrania wjazdu pod prąd w Zamenhoffa. Dalej można skręcić w lewo. Zobacz że nawet strzałki namalowane na pasie ruchu pokazują na wprost i lewo w Zamenhoffa.
A znak który pokazałeś w linku jest znakiem informującym o kierunku jazdy danym pasem ruchu i mówi wyraźnie że można jechać tam lewym pasem tylko na wprost a z prawego pasa tylko skręcić w prawo.

11


Gość ~Gość (Gość)20.09.2014 10:31

"Piotrkowianin" napisał(a):


Tak, ale kolega "zakaz" nie pisze o skręcie w Zamenhoffa tylko o skrzyżowaniu z tą ulicą. A jadąc od Kostromskiej w tym kierunku jest nakaz jazdy prosto a wielu kierowców skręca tam w lewo pod ważywniaki za Merkurym. W tą ulicę na wprost wyjazdu z Zamenhoffa.

10


Piotrkowianin Piotrkowianinranga20.09.2014 10:17

"zakaz" napisał(a):
Koło merkurego na skrzyżowaniu z zamenhoffa jest nakaz jazdy prosto.

To nie jest nakaz: http://goo.gl/maps/HKZex Znaki nakazu są okrągłe.
W przeciwnym kierunku na ul. Słowackiego jest zakaz skrętu w lewo w ul. Zamenhofa, ale wyjeżdżający z drogi na wprost ul. Zamenhofa tego nakazu nie widzą, więc mogą skręcić w lewo w ul. Zamenhofa.
Swoją szosą uważam te zakazy za kolejny kretynizm, utrudniający ruch w naszym mieście i zmuszający kierowców do nadrabiania drogi, dzięki czemu samochody emitują więcej hałasu, spalin i innych zanieczyszczeń. Ale "fahofcy" z Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego "wiedzom" lepiej - patrz np. skrzyżowanie ul. Polnej i Al. Armii Krajowej. Specjalnie dla nich piosenka Kazika:

Komentarz był edytowany przez autora: 20.09.2014 10:32

14


reklama

Materiał KWW Z SERCEM DLA PIOTRKOWA

reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat