Wykluczenie cyfrowe na stałe?

Wtorek, 28 czerwca 201621
Po raz kolejny czytelnik portalu epiotrkow.pl, który był jednym z beneficjentów programu przeciw wykluczeniu cyfrowemu zwrócił się do nas z prośbą o interwencję. Miał mieć dostęp do Internetu przez 5 lat, a często musi się obejść smakiem. Urząd Miasta wyjaśnia – czekamy na rozstrzygnięcie przetargu.
Wykluczenie cyfrowe na stałe?

„Organizatorem tego programu jest Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Wracając do sedna mojej prośby kilkukrotnie na przestrzeni czasu od momentu otrzymania tego komputera z dostępem do Internetu ponieważ jestem jedną z tych 100 osób którzy otrzymali ten sprzęt pojawia się problem z dostępem do Internetu polegający na blokadzie usług. Jak już wielokrotnie zauważyłem jest to powodowane brakiem płatności dokonanej przez Urząd Miasta z tytułu faktur miesięcznych za abonament na rzecz Play. Po moich wizytach w urzędzie jak i kontaktach telefonicznym otrzymuję różne tłumaczenia a że to awaria a to problem z fakturą. A jak w dniu 21 czerwca 2016r. skontaktowałem telefonicznie z Urzędem otrzymałem informację o tym, że urząd rozwiązał umowę z Play, że ogłoszony jest nowy przetarg na wyłonienie dostawcy Internetu a my mieliśmy zostać o tym poinformowani. Otóż prawda jest inna ponieważ w BIP Urzędu Miasta w zakładce zamówienia publiczne nie ma żadnej wzmianki o tym przetargu a po drugie z podglądu na konto abonenta które jest dla każdego z beneficjentów dostępne po zarejestrowaniu jest widoczny brak płatności faktur za maj i czerwiec 2016r. Proszę o pomoc i interwencję w tej sprawie”.

 

Otrzymaliśmy odpowiedź z magistratu, którą przesłało nam Biuro Prasowe:

„Urząd Miasta mając na celu zapewnienie jak najlepszych warunków związanych z dostępem do Internetu jest w trakcie realizacji procedury związanej z wyłonieniem wykonawcy który dostarczał będzie usługę dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych. O wyłonionym operatorze Beneficjenci zostaną poinformowani niezwłocznie po jego wyłonieniu i zawarciu stosownej umowy”. 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

5


Komentarze (21)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

broda ~broda (Gość)28.06.2016 08:09

Urząd Miasta jak widać troszkę oszukuje. Bo jak wynika z informacji problemem nie są awarię czy sam Play, tylko niezaplacone przez urząd faktury. Próba wyłonienia nowego operatora jest tylko mydleniem oczu i ukrycia nieuczciwości i nieudolności naszych urzędników. Jak widać długofalowe programy, jak ten 5-letni to zbyt długie wyzwanie aby je uczciwie zrealizować.

91


JLB ~JLB (Gość)28.06.2016 07:37

Rozumiem że sprawa jest taka że to darmowy internet (płacony przez miasto).
Jeżeli problem nie zniknie polecam (AWARYJNIE) karte aero2 z darmowym internetem.

62


lolus ~lolus (Gość)28.06.2016 07:22

Tak LTE niech wezmą, bedzie smigać mówię wam, 10gb i bedziecie miec 20kb/s taki fajny ten LTE

30


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat