metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
tutaj26.11.2015 23:52

...bo pęknięciem tego nazwać nie można. Kto przeżył, ten wie. Kabina kupiona w marcu tego roku.
Mam dziesiątki tysięcy diamentów w łazience. Jest sens reklamować, czy z mety powiedzą, że to uszkodzenie mechaniczne? OBI.
Może załatwiać od razu plexiglass? Tylko, kto mi to tak przygnie i ile zapłacę?
Może od razu zakochać się w zasłonach prysznicowych? Poraźcie. Odpowiedzi na forach są bardzo różne.

piotrkowianka2 ~piotrkowianka2 (Gość)27.11.2015 09:55

To pozbieraj te diamenty, sprzedaj i kup nowa kabinę :) , to oczywiście żart...skoro kabinę kupiłeś w marcu to dlaczego zastanawiasz się czy reklamować. Chyba że uderzyłeś no to masz problem. Ale z drugiej strony każda kabina prysznicowa jest zdana na uderzenia, no bo przecież jak ktoś bierze prysznic zawsze może puknąć łokciem itp. .Nie jest powiedziane że dana partia kabin była felerna. Także jeżeli tylko nie walnąłeś w nią czymś ciężkim to reklamuj i nie zastanawiaj się , w końcu masz do tego prawo.

cytat

tutaj tutaj27.11.2015 17:01

Nikogo nie było nawet w pobliżu łazienki. Walnęło, jak dziesięć jarzeniówek. Naprężenia? Drgania? Nie wiem. Ludzie piszą tak:
https://www.google.pl/search?q=samoistne+p%C4%99kni%C4%99cie+szyby+w+kabinie+prysznicowej&revid=482750754&sa=X&ved=0ahUKEwiYmfj14q7JAhVE1hQKHWtDDLkQ1QIImQEoAA&biw=1138&bih=518
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/322936-szyba-od-kabiny-prysznicowej-rozsypala-sie-w-rekach-3.html
http://www.babatu.pl/2014/01/o-kabinie-prysznicowej-w-rozsypce.html

cytat

ares1 ares128.11.2015 16:05

Reklamuj!!!Przeca to Twoja kasa!!!

cytat

mik ~mik (Gość)02.12.2015 11:50

Kupiłem w obi kabinę z wysokim brodzikiem. z 2 tygodnie stała w domu nie rozpakowana. Po rozpakowaniu okazało sie że obudowa brodzika jest popękana. Zaniosłem do OBI. Wymienili mi bez problemu. Co prawda było to zaraz po otwarciu sklepu ale może nadal trzymają ten standard.

cytat

mix mix02.12.2015 14:16

Wiertło pękło przy wierceniu pustaków (miało 2 dni) - nie uznali reklamacji - uszkodzenie mechaniczne.

cytat

tutaj tutaj05.12.2015 11:43

To samo: uszkodzenie mechaniczne. A czy ja mówię, że parapsychiczne?!
Należałoby stać z kamerą dwadzieścia cztery na dwadzieścia cztery i pilnować, kiedy szkło się rozsypie. Inaczej - dowodów nie ma. Jak udowodnić, że szkło było źle zahartowane? No, jak?
Poza tym - durne pytania: kto montował kabinę? Antka kobity brat. Kwestia nie jest ujęta w umowie kupna-sprzedaży i nie ma warunku do reklamacji, żeby montował przedstawiciel OBI.
Po prostu: uderzyłam młotkiem, bo od zawsze marzyłam o tym, żeby uderzyć młotkiem w szybę kabiny prysznicowej, a marzenia kosztują.
Przechodzę na plexi, co doradzam.

cytat

mania ~mania (Gość)14.01.2016 01:33

Kupiłam kabinę 1,5 roku temu. Jak komuś mówię że w nocy o drugiej huk postawił nas na równe nogi i że to pękła szyba z brodzika- rozsypała się w drobny mak- nie wierzą.
Sprzedawca przekierował reklamację do producenta, który stwierdził że w ramach niej mogę kupić za 200zł plus 100zł wysyłka. Myślę jak pociągnąć sprawę dalej i dlatego przeglądam fora jak te sprawy są finalizowane.

cytat

piotrkowianka2 ~piotrkowianka2 (Gość)14.01.2016 10:53

Poproś o atesty w sklepie w którym kupowałaś - masz prawo. Jeżeli mają atesty a powinni to nie mogą zabronić reklamacji, Jeżeli nie chcą wydać tzn. że materiał z którego kabina jest zrobiona nie spełnia wymagań do stosowania jej jako kabiny prysznicowej. . Idź do państwowej Inspekcji Handlu ,oni sprawdza wszystkie ich reklamacje na kabiny tego samego producenta.

cytat

mix mix14.01.2016 13:56

można inaczej - okno dachowe, pęknięta szyba wewnętrzna - producent, nie pytając nawet o dowód zakupu, nie oglądając uszkodzenia, wystarczają zdjęcia, wysyła ekipę, która wymienia całe skrzydło.

cytat

Prezes ~Prezes (Gość)18.01.2016 07:56

Weź kredyt i zmień prace:):)

cytat

reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat